مرداک: پیروزی اوباما برای اسرائیل کابوس خواهد بود

مرداک: پیروزی اوباما برای اسرائیل کابوس خواهد بود

جام جم آنلاین: رابرت مرداک، یهودی با نفوذ در عرصه سیاست بین‌الملل که صاحب یکی از بزرگترین امپراطوری‌های رسانه ای دنیا نیز هست، روز شنبه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی تویتر به شدت از باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا و جو بایدن، معاون وی انتقاد کرد.

در حالیکه سه هفته بیشتر به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نمانده است، مرداک هشتاد و یک ساله به طور آشکار پشت سر میت رامنی، نامزد جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار گرفت.

مرداک که در راس گروه رسانه ای نیوز کورپوریشن قرار دارد، جو بایدن را به دروغ گویی درباره روابط دولت اوباما با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و همچنین دروغ گویی درباره حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی متهم کرد.
مورداک در صفحه شخصی در تویتر خود نوشت « پیروزی اوباما برای اسرائیل کابوس خواهد بود. بایدن درباره روابط با نتانیاهو به طور آشکار دروغ گفت. سوزان رایس در وزارت امور خارجه کابوسی واقعی است ».

سوزان رایس که سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد است، در صورت پیروزی اوباما یکی از نامزدهای بالقوه برای جانشینی هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا است. کلینتون پیشتر اعلام کرده است بعد از انتخابات ششم ماه نوامبر از سمت دولتی کنار خواهد رفت.

مرداک همچنین درباره مدیریت حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی که یازدهم سپتامبر به کشته شدن چهار دیپلمات آمریکایی از جمله کریس استیونز، سفیر آمریکا در لیبی منجر شد، به کاخ سفید حمله کرد.

مرداک می نویسد « کاخ سفید همچنان درباره بنغازی دروغ می گوید. آیا آنها حقیقت را می دانند یا اینکه کل این دولت فاجعه ای بیش نیست؟ بایدن سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ، سیا را ناکارآمد کرده است و اکنون نیز کاخ سفید در حال از بین بردن وزارت امور خارجه است ».

مقامات کاخ سفید بارها اظهارات خود را درباره حمله بنغازی تغییر دادند و سر انجام بعد از چند روز تعلل اعلام کردند حمله تروریستی بوده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، مورداک توصیه کرد « رامنی در مناظره بعدی باید حملات شخصی را نادیده بگیرد و طرح های خود را برای ایجاد میلیون ها فرصت شغلی مطرح کند، این همه آن چیزی است که اهمیت دارد و به حساب می آید » (واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.