مردم از خرید گوشت بین راهی شیراز خودداری نمایند

به دنبال طرح موضوع مبارزه با کشتار دام و طیور در جلسه شورای بهداشتی و تاکید فرماندار شیراز در خصوص ساماندهی کشتار دام و طیور ، شبکه دامپزشکی شهرستان شیراز برخورد با عاملین کشتار غیرمجاز را با همکاری دستگاههای ذیربط تشدید می کند

 

به گزارش ایانا دکتر عبدالرضا وفا با اعلام این خبر گفت: به منظور اجرای مصوبه شورای بهداشتی شهرستان شیراز و ساماندهی کشتار غیرمجاز دام و طیور در محورهای ورودی به ویژه محور بیدزرد شیراز ، شبکه دامپزشکی شیراز اقدام به پیگیری و تشکیل جلسات متعدد با ادارات ذیربط در محل شبکه نمود.

وی افزود: ابتدا نشستی با عرضه کنندگان در ۲ مرحله انجام و ضمن توجیه آنان تاکید شد که کشتار غیرمجاز دام و طیور طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب می گردد و عاملین به مجازات مقرر در قانون مطلع شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی شیراز تصریح کرد: با توجه به استمرار کشتار غیرمجاز توسط افراد فوق الذکر تعداد ۳۳ پرونده تشکیل و جهت پیگیری و برخورد قانونی به مراجع ذیصلاح قضایی ارسال شد.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد به منظور حفظ سلامتی خود و خانواده از خرید گوشت قرمز و سفید از مراکز عرضه بین راهی به ویژه محور بیدزرد جدا ” خودداری نمائید.

دام و طیور

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.