مردم ایران رغبتی به خاتمی ندارند

«من فکر می کنم اصولا مردم ایران دیگر رغبتی به آقای خاتمی نداشته باشند. به این دلیل که هشت سال ایشان در مسند بودند و حتی مجلس ششم را هم در آن زمان کاملاً همراه با خودشان داشتند. اما نتیجه‌اش این شد که آقای احمدی‌نژاد به قدرت رسید.»

جام نیوز: شیرین عبادی درگفتگویی که شنبه۱۷تیر(July.07) در سایت رادیو زمانه(Radiozamaneh) منتشر شد، با اشاره به حمایت های محمد خاتمی(Mohammad Khatami) و اصلاح طلبان از مجرمان امنیتی خواستار آزادی آنها شد.

 بر اساس این گزارش وی همچنین در جواب این سئوال؛ که ” آیا شما فکر نمی‌کنید اظهارات اخیر محمد خاتمی به خاطر این است که آقای خاتمی خودشان را برای انتخابات ریاست جمهوری آینده آماده می‌کنند؟ برای برخی از اصلاح‌طلبان شرکت آقای خاتمی در انتخابات آینده غیر قابل هضم توصیف شده است. چرا؟”، اضافه کرد: «من اطلاعی از تصمیم آقای خاتمی ندارم، برای این که جزو حلقه‌ یاران ایشان نیستم واین سئوالی است که ایشان باید جواب دهند، ولیکن فکر می‌کنم اصولاً مردم دیگر رغبتی به آقای خاتمی نداشته باشند. به این دلیل که هشت سال ایشان در مسند بودند وحتی مجلس ششم را هم در آن زمان کاملاً همراه با خودشان داشتند. اما نتیجه‌اش این شد که آقای احمدی‌نژاد به قدرت رسید.»


بولتن نیوز | bultannews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. یک قطره از دریا:

    حقیقتا این طور نیست و خاتمی نه تنها از یادها نرفته، بلکه نام خاتمی همواره با نام امام راحل درقلب ملت می باشد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.