“مردم تا کی باید تاوان بی تدبیری دولت را بدهند”

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس درواکنش به گرانی های موجود و وضعیت اقتصادی کشور گفت: مردم تا کی باید تاوان بی تدبیری مدیران دولت را بدهند و انداختن مشکلات اقتصادی به گردن تحریم ها از طرف مسئولان قابل قبول نیست ومردم متوجه این موضوع هستند و ما نمی توانیم بر آن سرپوش بگذاریم. اکثریت نمایندگان شاید دلشان نخواهد در پایان کار دولت وزیری را استیضاح کنند اما تا کی باید بگوییم امسال سال آخر یا سال اول دولت است پس مردم با این وضعیت اقتصادی چه کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس درواکنش به گرانی های موجود و وضعیت اقتصادی کشور گفت: مردم تا کی باید تاوان بی تدبیری مدیران دولت را بدهند و انداختن مشکلات اقتصادی به گردن تحریم ها از طرف مسئولان قابل قبول نیست ومردم متوجه این موضوع هستند و ما نمی توانیم بر آن سرپوش بگذاریم.

به گزارش خانه ملت، غلامرضا نوری قزلجه درباره احتمال استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با توجه به سال پایانی کار دولت افزود: اکثریت نمایندگان شاید دلشان نخواهد در پایان کار دولت وزیری را استیضاح کنند اما تا کی باید بگوییم امسال سال آخر یا سال اول دولت است پس مردم با این وضعیت اقتصادی چه کنند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت اقتصاد باید درباره عدم تامین نقدینگی مورد نیاز کشاورزان و وزارت صنعت و معدن به خاطر تعلل در واردات علوفه و تنظیم بازار پاسخگو باشند.

وی تاکید کرد: در کشور قحط الرجال نداریم و اگر مسئولین مدیریت ندارند و بلد نیستند مدیریت کنند  مسولیتشان را به دیگران واگذار کنند.

نوری قزلجه در ادامه درباره کمبود ذخیره گندم و این که گندم تولیدی خوراک دام و طیور می شود  اظهار داشت: قیمت پایین خرید تضمینی گندم که از سوی دولت تعیین شد اقدام درستی نبود و سبب شد کشاورزان برای فروش خارج از شبکه سیلوها رغبت بیشتری داشته باشند و از سوی دیگر علاوه بر پایین بودن قیمت خرید گندم کمبود خوراک دام و طیور دلیل دیگرکاهش گندم در سیلو ها بود که به نظرمی رسد هم پایین نگه داشتن قیمت گندم و هم تعلل درواردات خوراک دام اشکال مدیریتی است.

نماینده مردم بستان آباد درمجلس  افزود: با توجه به وضعیت موجود تامین گندم در آینده نگران کننده است و دراین راستا لازم است مسئولین مشکلات آینده را پیش بینی کنند و از مشکلات به وجود آمده دربازار مرغ و گوشت درس بگیرند.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه قیمت پایین خرید تضمینی گندم مورد اعتراض کشاورزان است تصریح کرد: ۵۰ تا ۶۰ درصد مشکلات موجود دراقتصاد با مدیریت درست قابل حل است و ما تعجب می کنیم که چرا مسئولین درمقابل گرانی های به وجود آمده ساکتند.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.