مردم منتظر نتیجه نشست‌های تیم ضعیف اقتصادی دولت با مجلس هستند

چکیده: عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در نطق میان دستور با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور خطاب به رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور مردم این روزها منتظرند تا نتیجه نشست‌های شما و تیم ضعیف اقتصادی دولت با هیات رئیسه مجلس به کجا رسیده است.

به گزارش ارانیکو به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سیدعلی محمد بزرگواری در نطق میان دستور در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۳ مهر) با بیان این که پایداری و ایستادگی ملت شریف ایران روز به روز بر شوکت این بهترین ملت عالم افزود است، گفت: روسیاهی و دروغگویی سلطه جهانی و آمریکای جهانی با پایداری ملت ایران برملا شده است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با بیان این که خروج گروهک تروریستی منافقین از لیست تروریست‌ها بر طبل رسوایی آمریکا افزود است، گفت: در عین حال تحلیل صحیح رهبران ایران اسلامی که آمریکا را حامی اصلی تروریست و ام‌الفساد دنیا دانسته‌اند به اثبات رسیده است.

وی با بیان این که برای شفاف‌سازی و آگاه‌سازی ملت بزرگ ایران لازم است مواردی را مطرح کنم، گفت: برابر اصل ۶۷ قانون اساسی و سوگندی که نمایندگان خورده‌اند حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم به عهده نمایندگان مردم است و برابر ۱۷۶ قانون اساسی بر عهده نمایندگان ملت است و برابر اصل ۸۴ قانون اساسی هر نماینده‌ای در برابر تمام ملت حق دارد در مسائل خارجی و داخلی اظهارنظر کند و برابر اصل ۸۶ قانون اساسی نمایندگان در اظهارنظرهای خود آزادی کامل دارند و همچنین برابر با بند دیگری از قانون اساسی رای اعتماد وزرا از نمایندگان مجلس گرفته می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: براساس همین مواد قانونی رئیس جمهور را دعوت می‌کنم که یک بار دیگر به دقت قانون اساسی و مخصوصا فصل ششم آن را مطالعه کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور، هیات دولت و حتی رئیس مجلس شورای اسلامی باید امروز به فکر آن کارگر فقیر و بیچاره‌ای باشد که از اول صبح برای کار روزمره به بیرون از خانه می‌رود اما شب با دست خالی به خانواده عیالوار خود می‌رسد و عرق شرم بر مصیبت‌هایش اضافه می‌شود.

بزرگواری اضافه کرد: باید به فکر آن دانش‌آموزی باشیم که قادر به هزینه تحصیلی خود نیست و یا به فکر آن دختر و پسر جوانی باشیم که بعد از سال‌ها تلاش از دانشگاه آزاد قبول شده اما قادر به پرداخت هزینه خود نمی‌باشد.

بزرگواری خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: رئیس جمهور مردم این روزها منتظرند تا نتیجه نشست‌های شما و تیم ضعیف اقتصادی دولت با هیات رئیسه مجلس و مجلسیان به کجا رسیده است.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.