مرده iبه مراسم عزاداری اش آمد

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از جام جم آنلاینخانواده یک مرد ۴۱ ساله برزیلی در حال عزاداری برای فوتش بودند که ناگهان مرده وارد محل مراسم شد و اوضاع iبه هم ریخت.

به گزارش تفسیری روز سه شنبه جام جم آنلاین iبه نقل از لودوفین لیبره، گیلبرتو آرویو مرد ۴۱ ساله که شغلش شستن اتومبیل ها است هر سال بیش از چند بار نزد خانواده اش نمی آمد. مدت چهار ماه بود که خانواده اش از وی بی خبر بوده تا اینکه  خبر مرگ وی iبه نزدیکانش داده می شود.


آنها iبه پزشک قانونی مراجعه کرده و جسدی را که شباهت زیادی iبه گیلبرتو داشت iبه جای وی شناسایی کرده و تحویل گرفتند. آنها جسد را در تابوت گذاشته و شب پیش از دفن برای وی مراسم عزاداری برگزار کردند.


گیلبرتو در خیابان iبه یکی از دوستانش برخورد و با کمال تعجب از خبر مرگ خود مطلع شد. گیلبرتو iبه خانه تلفن زد و خبر زنده بودنش را داد اما شخصی که iبه تلفن پاسخ داده بود فکر کرد که این شوخی بی‌مزه است.


گیلبرتو تصمیم گرفت شخصا iبه مراسم عزاداری اش برود. هنگامی که او وارد مراسم عزاداری شد همه حضار ترسیدند، زن ها غش کردند و شرکت کنندگان از وحشت iبه هر سویی می دویدند.


مرد ظاهرا مرده تابوتی را حامل یک جسد ملاحظه کرد. در نهایت خانواده و دوستان گیلبرتو قانع شدند که وی نمرده و جسد iبه مرد دیگری تعلق دارد که هنوز هویتش مشخص نشده است.


مراسم عزای گیلبرتو iبه مراسم جشن و شادی مبدل شد. اکنون مقامات پلیس شهر آلاگوئینهاس در ایالت سالوادور دو باهیا که این اتفاق در آن رخ داده در تلاش مشخص کردن هویت مرده ای می باشند که قرار بود iبه جای گیلبرتو دفن شود. مترجم: iبهرام افتخاری.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.