مردی در پوستین بزهای کوهی در حیات وحش آمریکا

مشاهده مردی در «پوستین بز» در کوهستان‌های ایالت اوتای آمریکا، موجب نگرانی مقامات حفاظت از حیات وحش این کشور شده است.

به گزارش ایسنا، این مرد که هنوز هویتش معلوم نیست در تصاویر تهیه شده توسط عکاسی که مشغول کوهپیمایی در قله «بن لوموند» واقع در شمال ایالت اوتا بوده، مشاهده شده است. کوتی کریگتون، عکاس آمریکایی، روز ۱۵ ژولای سال جاری میلادی (۲۰۱۲) این تصاویر را در حین کوهپیمایی گرفته است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این عکاس می‌گوید: هنگام کوهپیمایی متوجه مردی شدم که در پشت گله بزها چهار دست و پا حرکت می‌کرد. کریگتون ادامه داد: وقتی شروع به عکس گرفتن کردم، مرد بزنما متوجه حضور من شد و مدتی در جای خود بی حرکت ایستاد. سپس چند دقیقه روی یک تپه نشست و لحظه‌ای بعد دوباره روی چهار دست و پا همراه باقی گله، با عجله از آنجا گریخت.

به گزارش ایسنا، مقامات حفاظت از حیات وحش در این ایالت تاکید کردند: هر چند کار این مرد ناشناس غیر قانونی نیست اما به دلیل فرا رسیدن فصل شکار بزها، ممکن است به جای یک بز اشتباه گرفته شده و شکار شود.

آنها همچنین متذکر شدند: هر چند این مرد ممکن است از دوستداران حیات وحش باشد اما با این اقدام، هم جان خود را به خطر می‌اندازد و هم می‌تواند با جلب توجه شکارچیان، خطر جدی را متوجه گله بزهای وحشی کند.


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.