مردی با کلکسیون ۹ هزار عروسک +عکس

اردیبهشت ۱۴۰۳

کلکسیون داری یکی از سرگرمی هایی است که عده ای در دنیا به آن مشغول می باشند و البته بهای بسیاری را نیز برای تکمیل کردن کلکسیون خود پرداخت می کنند. کلکسیون ها دارای بازه مختلفی است و موارد عجیب را نیز در بر می گیرد.

به گزارش گروه خواندنی های ممتاز نیوز،  کلکسیون دارها از تمبرهای کوچک نایاب تا کش شلوار و حتی کرک ناف را جمع آوری می کنند. این کلکسیون های عجیب همگی دارای خصوصیت های خاصی می باشند که از دیگر کلکسیون ها متمایز می شوند.

“جیان یانگ” یک مرد سنگاپوری است که این روزها کلکسیونی بسیار عجیب را دور خودش جمع کرده است. این مرد کلکسیونی از ۹ هزار عروسک مختلف را در اطراف خودش دارد و حالا خانه او اجازه نمی دهد بیش از این عروسک خریداری کند.

کلکسیون این مرد ۳۳ ساله شامل ۶ هزار عروسک دخترونه مانکنی است و ۳ هزار عروسک دیگر شامل شخصیت کارتون ها و عروسک های مختلف می گردد. این کلکسیون کاملا دخترانه ارزشی نزدیک به ۵۰۰ هزار دلار دارد.

این مرد کلکسیون خود را از ۲۰ سال پیش آغاز کرده است. او برای جمع کردن بعضی از این عروسک ها که بسیار نادر می باشند مسافرت های بسیار طولانی کرده است. بعضی از این عروسک ها تنها در تعداد محدود و در اطراف سال ۱۹۵۰ ساخته شده اند. این مرد قصد دارد خانه خود را برای جمع کردن عروسک های بیشتر عوض کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.