مردی که سم مار روی او تاثیر ندارد +عکس

اردیبهشت ۱۴۰۳

مارهای سمی از جمله بزرگترین قاتلان زمین می باشند به طوری که سالانه جان انسان های بسیاری را می گیرند. سم این مارها هرگاه وارد بدن شود تمامی دستگاه ها را از کار انداخته و بسیار زود مغز را فلج می کند.

به گزارش گروه خواندنی های ممتاز نیوز، همه آن هایی که با مارهای سمی در ارتباط می باشند و به طور کلی ۹۹ درصد مردم دنیا ممکن است از سم مارها کشته شوند اما یک درصد باقی مانده اشخاص عجیبی می باشند که تعداد آن ها بسیار کم است و بدن آن ها در مقابل سم مارهای سمی کاملا واکسینه شده است.

“تیم فراید” مردی آمریکایی است که از کودکی به مارها علاقه داشته است و در یک تحقیق بسیار عجیب که روی خودش انجام داده، بدنش به سم تمامی مارهای دنیا واکسینه شده است و حالا با اعتماد به نفس می گذارد سمی ترین مارهای دنیا او را نیش بزنند.

این مرد چند سال پیش در یک آزمایش خود ساخته اجازه داد ۱۰۰ مار سمی از نقاط مختلف دنیا او را نیش بزنند و حالا اعتقاد دارد این آزمایش بدنش را در مقابل هر سمی واکسینه کرده است و دیگری ترسی از مردن به این طریق ندارد.

او در تازهترین حرکتش اجازه داد یک “مامبای سیاه” او را نیش بزند، این مار به عنوان سمی ترین مار دنیا شناخته می گردد. سم این مار می تواند هر انسانی را در کمتر از ۲۰ دقیقه از پا در بیاورد اما این مرد ۴۵ ساله بسیار راحت با این نیش سمی برخورد می کند.

او اعتقاد دارد آزمایشش بار روانی بسیاری دارد ولی می تواند هر انسانی را در مقابل مارها واکسینه کند. این روزها پادزهرهایی درست می گردد که شاید بتوانند سم را دفع کنند اما در بعضی موارد جان انسان را نجات نمی دهند. او قصد دارد روشش را به آفریقایی ها که از مارها بیشترین صدمه را می بینند معرفی کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.