مردی که غارهای شگفت انگیز می سازد +عکس

اردیبهشت ۱۴۰۳

غارها از قبل محلی برای حضور انسان ها بوده است و ارتباط خاصی میان آدم ها و غار وجود دارد. تحقیقات بسیاری به عنوان روانشناختی انجام شده است که این موضوع را ثابت می کند.

به گزارش گروه خواندنی های ممتاز نیوز، در ابتدای تاریخ غار محلی برای زندگی انسان ها بود و سپس انسان ها زندگی روی زمین را آغاز کردند و غار به محل خلوت ها تبدیل شد. انسان ها در طول تاریخ ارتبلط خود را باغار حفظ کردند و توانستند به جایگاهی برسند که غار را در سلطه خود دارند و شاید از آن درآمدزایی عم بکنند

“راو پائولته” مردی است که یکی از عجیب ترین سرگرمی ها را در دنیا برای خودش انتخاب کرده است و روزانه مشغول غار کندن است. این مرد به عنوان فردی شناخته می گردد که غارهای شگفت انگیز را خلق می کند.

تنها وسیله ای که “پائولته” از آن استفاده می کند تیشه است و این هنر اوست که غارهای شگفت انگیز را به وجود می آورد. این مرد که پیش از یک پستچی، کشاورز و افسر نیروی دریایی آمریکا بوده است این روزها تنها مشغول کندن غار در نیو مکزیکو است.

این مرد ۶۷ ساله برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ و بر اثر اتفاقی ساده به این کار علاقمند شد. او سپس یک غار کوچک تراشید اما همین غار کوچک به قدری زیبا برد که میلیون ها توریست را به خود جذب کرد. همین سبب شد تا او کار خود را جدی بگیرد.

این مرد هم اکنون مشغول به کندن یک غار عظیم است که می تواند میلیون ها نفر را به خود جذب کند. این غار چشم اندازی ۱۰ ساله برای پایان یافتن دارد و حالا تنها سه سال از آن قبل است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.