مرد آمریکایی که یک پسر ۸ ساله را تکه تکه کرد

دادگاه آمریکا برای یک جانی که پس از آدم ربایی و قتل یک پسر بچه ۸ ساله، تمام اعضای بدن وی را تکه تکه کرده است، حکم ۴۰ سال حبس صادر کرد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه «نیویورک پست»، «لوی آرون» مرد آمریکایی ۳۷ ساله ای که یک سال پیش در یکی از خیابان های بروکلین، پسر بچه ۸ ساله ای را که از وی آدرس پرسیده بود، به قتل رسانده و اعضای بدنش را تکه تکه کرده بود، امروز در دادگاه به ۴۰ سال حبس محکوم شد.

بنا بر این گزارش، جرایم وی آدم ربایی و قتل یک کودک ۸ ساله بود.

این گزارش افزود: آرون همین ماه به جرایم کمتری که می توانست تنها حبس ابد بدون بازگشت برایش به همراه داشته باشد، اعتراف کرده است.

بر اساس این گزارش، حکم این جانی تا ۴۰ سال بدون بازگشت است، اما قاضی دادگاه تصویب کرده که پس از گذشته ۴۰ سال احتمال بازگشت رأی حبس ابد وجود دارد.

آرون در جلسه دادگاه امروز خود هیچ حرفی نزد و به هیچ عنوان سعی نکرد تا از خود دفاع کند.

این جانی به قتل «لیبی کلتسکی» پسر بچه ۸ ساله ای در ماه ژوئیه سال ۲۰۱۱ پس از اینکه وی از او آدرسی را پرسیده بود، اعتراف کرده است.

بنا بر این گزارش، این پسر بچه در مسیر خانه اش به هگام بازگشت از یک اردوی یک روزه گم شده بود و این نخستین باری بود که والدینش به وی اجازه داده بودند تا تنهایی در خیابان ها قدم بزند.

آرون این پسر بچه را یک روز نزد خود نگه می دارد و هنگامی که تلاش پلیس برای پیدا کردن این پسربچه را می بیند وی را خفه می کند و پس از آن اعضای بدنش را تکه تکه می کند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.