مرد سال نظام الکترونیکی کشور معرفی می‌شود

۲۱اردیبهشت،

همزمان با ششمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی که از ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، مرد سال نظام اداری الکترونیکی معرفی و از وی تقدیر خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی با هدف توسعه علمی سازمان‌های هوشمند، شعار “نظام اداری الکترونیکی، ضرورت حماسه اقتصادی” توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سازمان فناوری اطلاعات ایران و دبیرخانه دائمی کنفرانس نظام اداری الکترونیکی، ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در این دانشگاه برگزار می‌شود.
در این کنفرانس در خصوص موضوعاتی چون مدیریت منابع انسانی، مدیریت فرایندهای سازمانی، هوش سازمانی، برنامه ریزی منابع سازمانی، مدیریت دانش در سازمان، مدیریت کیفیت خدمات الکترونیک، دورکاری بر بستر فناوری اطلاعات و نظام اداری همراه بحث و بررسی می‌شود.
در این کنفرانس که با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور برگزار خواهد شد، مدیران عالی کشور به بیان دستاوردهای دولت در این زمینه خواهند پرداخت و اساتید دانشگاه نیز در خصوص راهکارها و مشکلات توسعه علمی نظام اداری الکترونیک بحث و تبادل نظر خواهند کرد.
در این دوره از برگزاری کنفرانس به منظور تقدیر از مدیرانی که در جهت توسعه نظام اداری الکترونیک تلاش‌های ارزنده و علمی داشته‌اند “مرد سال نظام اداری الکترونیکی” معرفی و از وی تقدیر خواهد شد.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.