“مرد مرده” رئیس جمهور می شود (+عکس)

“سانتوش کومارسینگ” ۳۲ ساله که یک آشپز است، به مدت ۹ سال تلاش کرده تا به مقام‌های هندی ثابت کند زنده است! ۹ سال پیش اعضای خانواده وی که جزو طبقات مرفه جامعه هند هستند، پس از آنکه این مرد اعلام کرد قصد ازدواج با یک زن از طبقه پایین را دارد، او را “مفقود” شده و سپس “مرده” اعلام کردند.

یک “مرد مرده” برای اثبات زنده بودنش، در انتخابات ریاست جمهوری هند نامزد شد!

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه تلگراف، “سانتوش کومارسینگ” ۳۲ ساله که یک آشپز است، به مدت ۹ سال تلاش کرده تا به مقام‌های هندی ثابت کند زنده است!

۹ سال پیش اعضای خانواده وی که جزو طبقات مرفه جامعه هند هستند، پس از آنکه این مرد اعلام کرد قصد ازدواج با یک زن از طبقه پایین را دارد، او را “مفقود” شده و سپس “مرده” اعلام کردند.

این مرد ۳۲ ساله پس از این موضوع، برای نخست‌وزیر هند نامه‌ نوشت که موفقیت‌آمیز نبود و هم‌اکنون برای اثبات زنده بودنش، برای انتخابات ریاست جمهوری هند نامزد شده و جزو ۱۲ کاندیدای این پست است.

وی در سال ۲۰۰۰ میلادی روستای خود را ترک کرده و به بمبئی رفت و در آنجا با یک زن طبقه پایین ازدواج کرد.

هنگامی که وی برای معرفی عروسش به روستا بازگشت، آن‌ها او را از خود راندند و سپس اعلام کردند که وی مرده است.

این مرد جوان یادآور شد: من برای پست ریاست جمهوری خود را نامزد کرده‌ام تا زنده بودنم را ثابت کنم. من نمی‌خواهم رئیس‌جمهور شوم تمام این کارها را برای اثبات موجودیتم کردم. اگر دولت نتواند زنده بودن مرا تایید کند از آن‌ها می‌خواهم که مرا بکشند تا مدرک مرگم حقیقی باشد!


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.