مرزبانی: انتشار تصاویر اتباع کشته شده افغانستانی در مرز ایران شیطنت برخی رسانه‌ و کشورهاست

معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی کشور انتشار تصاویر اتباع افغانستانی کشته شده توسط نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی در فضای مجازی را شیطنت برخی رسانه‌ها و کشورها دانست و تصریح کرد، در روزهای گذشته هیچگونه برخورد مسلحانه ای بین نیروهای مرزبانی ایران و متجاوزان مرزی افغانستان صورت نگرفته است.

مرزبانی: انتشار تصاویر اتباع کشته شده افغانستانی در مرز ایران شیطنت برخی رسانه‌ و کشورهاست

به گزارش ممتاز نیوز، از ساعاتی قبل تصویری در فضای مجازی در حال انتشار است و در ذیل آن اشاره می‌شود که پیکرهای بر زمین‌مانده در این تصویر مربوط به تعدادی از اتباع کشور افغانستان است که در حال عبور غیرقانونی از مرز توسط نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی این کشته شده‌اند.
معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی کشور با تکذیب این خبر اعلام کرد: در روزهای گذشته هیچگونه برخورد مسلحانه‌ای میان نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و متجاوزان مرزی کشور افغانستان صورت نگرفته و تصاویر منتشر شده مربوط به مرزهای مشترک ایران و افغانستان نیست.
این معاونت در ادامه با اشاره به شیطنت برخی رسانه‌ها و کشورها در این رابطه تصریح کرد: متأسفانه هم‌زمان با آغاز برخی تحرکات ضدانسانی علیه مهاجرین افغانستانی در برخی کشورهای همسایه و برخی کشورهای اروپایی و حتی آمریکا، اکنون به نظر می‌رسد جریان رسانه‌ای وابسته به آنها سعی بر این دارد تا با انتشار اخبار و تصاویر جعلی میان دو ملت برادر و همسایه ایران و افغانستان شکاف ایجاد کند. مردم عزیز ایران و افغانستان باید در این زمینه هوشیار باشند و فریب عملیات رسانه‌ای و روانی بنگاه‌های رسانه‌ای غربی را نخورند.
معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی کشور افزود: در سال‌های اخیر دستگاه‌های رسانه‌ای معاند جمهوری اسلامی ایران هر بار با سوءاستفاده از کم‌آگاهی و عدم اطلاع مردم، با تکنیک دروغ و فریب و انتشار اخبار و تصاویر کذب اقدام به ایجاد ناامنی روانی برای مردم ایران و افغانستان کرده و توانسته‌اند برادری دو ملت ایران و افغانستان را دچار سوءتفاهم‌های جدی کنند.

انتهای پیام/


ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.