مرغ سه نرخی شد

۱۹م اسفند ،

از سوی دیگر در حالی که مرغ منجمد با دو نرخ ۴۴۰۰ و ۴۸۰۰ تومان توزیع می گردد، قیمت توزیع مرغ گرم نیز دارای نوسان است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ در حالی که دیروز شنبه توزیع مرغ منجمد با قیمت کیلویی ۴۴۰۰ تومان در بین تعاونی‌های مصرف کالا، فرهنگیان، کارگران و کارمندان آغاز شد، همچنان توزیع مرغ منجمد ۴۸۰۰ تومانی در میادین میوه و تره‌بار و واحدهای صنفی منتخب ادامه دارد.

چندی پیش بود که به سبب روند صعودی قیمت مرغ شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به آزادسازی مرغ ذخیره سازی شده خود کرد. در این راستا در مرحله اول مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۵۱۰۰ تومان توزیع شد که به سبب عدم تاثیر آن بر کاهش قیمت مرغ گرم در بازار مقرر شد که در مرحله دوم با قیمت ۴۸۰۰ تومان به دست مصرف‌کنندگان برسد. این مرغ در میادین میوه و تره بار، فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، نمایشگاه‌های بهاره و واحدهای صنفی منتخب توزیع می‌شود.

توزیع مرغ منجمد به قیمت هر کیلو ۴۴۰۰ تومان نیز از روش قبل شنبه در تعاونی‌های مصرف کالای فرهنگیان، کارگران و کارمندان از روش قبل آغاز شد.

بر همین اساس امروز سخنگوی ستاد تنظیم بازار اعلام کرد که توزیع مرغ منجمد به قیمت ۴۸۰۰ تومان در سراسر کشور همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر در حالی که مرغ منجمد با دو نرخ ۴۴۰۰ و ۴۸۰۰ تومان توزیع می گردد، قیمت توزیع مرغ گرم نیز دارای نوسان است.

پیش از این براساس تفاهم سه جانبه بین سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت پشتیبانی امور دام و اتحادیه مرغداران گوشتی قرار شده بود که قیمت هر کیلو مرغ گرم بیش از ۵۶۰۰ تومان نباشد ولی روند افزایشی قیمت مرغ همچنان ادامه پیدا کرد تا جایی که قیمت آن در بعضی مناطق مرزهای ۶۵۰۰ تومان را هم درنوردید.

پورکاوه، سخنگوی ستاد تنظیم بازار نوروزی نیز روز قبل متوسط قیمت مرغ گرم در سطح کشور را ۵۹۰۰ تومان اعلام کرد. این در حالی است که به نظر می‌رسد مسوولان از این قیمتها رضایت دارند. عضو هیات مدیره شرکت پشتیبانی امور دام روز قبل در گفت‌وگو با ایسنا قیمت هر کیلو ۶۰۰۰ تومان برای مرغ را مطلوب اعلام کرد.

به اعتقاد دماوندی نژاد، قیمت توزیع مرغ گرم با قیمت هر کیلو ۵۸۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان هم برای مصرف‌کنندگان و هم برای تولیدکنندگان نرخ مطلوبی است.

در حال حاضر قیمت توزیع هر کیلو مرغ گرم در سطح شهر بین ۵۸۰۰ تا ۶۵۰۰ تومان متغیر است.

منبع: ایسنا


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.