مرغ یارانه‌ای در قم توزیع می‌شود


مرغ یارانه‌ای در قم توزیع می‌شود

۱۱:۵۱ (شنبه ۱۰ تیر )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

معاون داخلی بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از توزیع مرغ یارانه ای با قیمت ۴ هزار و ۶۰۰ تومان در روزهای آینده در قم خبر داد.

امیر محمدی‌چهر با بیان اینکه در هفته گذشته قیمت مرغ تا ۶ هزار تومان هم بالا رفته بود افزود: با برنامه ریزی ستاد تمهید بازار استان این قمیت در حال حاضر برای فروشندگان پنج هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شد که در روزهای آتی نیز روند نزولی قیمت مرغ در استان ادامه خواهد داشت.

وی همچنین عنوان کرد: در روزهای آینده مرغ یارانه ای نیز با قیمت ۴ هزار و ۶۰۰ تومان در سطح فروشگاه‌های معتبر و منتخب استان توزیع می‌شود تا قیمت مرغ در بازار متعادل شود و همشهریان نیز در ایام ماه مبارک رمضان مشکلی نداشته باشند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با بیان اینکه قیمت مرغ در استان قم در روز پنج شنبه گذشته ۵ هزار و ۴۰۰ تومان بوده است افزود: به تمامی کشتارگاه‌های استان اعلام شده تا امروز مرغ را با قیمت ۵ هزار و ۲۰۰ به فروش برسانند و مردم نیز در صورت مشاهده قیمت بالاتر از قیمت اعلام شده در تماس با ۱۲۴ موراد تخلف را گزارش کنند تا در اولین فرصت به شکایات رسیدگی شود.

وی ادامه داد: قیمت گذاری مرغ در کشور، از سوی وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت مشخص می‌شود که بنابر اعلام این دو دستگاه قیمت مرغ باید در حدود ۵ هزار تومان باشد.

محمدی چهر افزود: سعی می شود با فروش فوق العاده و دایر کردن نمایشگاه‌های عرضه مستقیم در سطح استان و همچنین بازرسی‌های مداوم، بر قیمت مرغ نظارت شود و در صورت بروز تخلف، با متخلفان برخورد خواهد شد.

.

.

.

.

.

.

.

مهر


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.