مروری بر رایانه قابل حمل N5010 + دانلود

فروردین ۱۴۰۳

N5010 لپ‌تاپ‌های مدل ۱۵٫۶ اینچی با امکانات بسیار عالی و قیمت فوق‌العاده بودند.

به گزارش اورژانس IT ممتاز نیوز،همه‌ ما به خوبی لپ‌تاپ‌های مدل N5010 شرکت Dell را به یاد داریم،آن‌ها همگی لپ‌تاپ‌هایی ۱۵٫۶ اینچی با امکانات بسیار عالی و قیمت فوق‌العاده بودند.

این سری لپ‌تاپ‌ها که در مدل‌های مختلف سخت‌افزاری موجود بودند را می‌توانستید با پردازنده‌های مختلف از intel Corei3 تا Corei7 بیابید. با این توضیح این رده از تولیدات، موفقیت زیادی را در بازار کسب کردند و در حقیقت دستگاه‌هایی همه کاره بودند که برای تقریبا هر نوع کاربری می‌شد از آن‌ها بهره برد.

حال پس از آن تجربه خوب شرکت دل مدل N5110 را معرفی کرده است. این مدل هم ارزان قیمت با امکانات عالی است که در رده‌های مختلف سخت‌افزاری به بازار می‌آید و در ضمن از ویژگی‌هایی چون خروجی HDMI و USB 3.0 بهره می‌برد.

دستگاه پیشنهادی این هفته از پردازنده Core i3 بهره می‌برد. در کنار این پردازنده ۶ گیگابایت رم وجود دارد که مجموع این دو قطعه، سیستم را برای کارهای پردازشی مناسب می‌کند.

هر چند که گرافیک این دستگاه از رم مستقل استفاده نمی‌کند اما میزان رم موجود روی دستگاه جبران مافات کرده و نرم افزارهای گرافیکی دو بعدی را به راحتی و با سرعتی مناسب می‌تواند مورد استفاده قرار دهد. اگر وزن دستگاه برای‌تان مهم است شاید این مدل با داشتن مانیتور ۱۵٫۶ اینچی انتخاب مناسبی نباشد./ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.