مرور فشرده سیستمها در دو روز

تیم بسکتبال مهرام در روز اول ورود به لبنان تمرین طولانی ای برای مرور سیستمها انجام داد و به جمعبندی هشت روز تمرین در تهران پرداخت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ بازیکنان مهرام پس از استراحت چند ساعته در بدو ورود به بیروت، به سالن باشگاه الریاضی رفتند تا اولین تمرین رسمی خود را انجام دهند.

نماینده ایران با رسیدن به سالن مجبور شد نیم ساعت تا پایان تمرین الریاضی صبر کند و پس از ورود به زمین بازیکنان و مسئولان تیم با دیدن لورن وودز بازیکن اسبق مهرام و ذوب آهن به سمت وی رفته و شروع به احوالپرسی کردند. جالب اینجاست که واردا بازیکن خارجی مهرام هم آشنایی کاملی با لورن داشته و بازیکن خارجی الریاضی با هیچیک از اعضای مهرام غریبه نبود.

وودز با وجود تمرین نکردن از آمادگی کامل خود برای بازیها خبر داد اما در حالی که صحبتها از حضور فادی الخطیب در ترکیب الریاضی حکایت داشت، بازیکن کهنه کار لبنان در تمرین این تیم به چشم نمی خورد. فادی با توجه به عضویت در تیم شانفیل لبنان و ادامه تمرینات این تیم، به عنوان یار کمکی در ترکیب الریاضی به میدان نخواهد رفت.

تمرین طولانی، مرور تمام تاکتیکها در دو ساعت

بازیکنان مهرام ابتدا تمرینات سبکی را زیر نظر مصطفی هاشمی انجام داده و سپس به مرور تاکتیکها پرداختند. سرمربی مهرام تا میانه تمرین بی صدا کار بازیکنان را نظاره می کرد اما پس از آن به تدریج اشتباهات را به بازیکنان گوشزد کرده و به برخی بازیکنان تذکراتی می داد.

در طول تمرین دو ساعت و نیمه تنها اصغر کاردوست مشکل کوچکی با گرفتگی عضلات پیدا کرد اما پس از حدود بیست دقیقه استراحت به تمرین برگشت.

در نیم ساعت پایانی هاشمی بازیکنان را دور هم جمع کرده و یک بار دیگر سیستمهای تیم را به آنها گوشزد کرد. سپس با تقسیم نفرات به دو گروه بازیکنان به تمرین سیستمها پرداختند و به قول سرمربی تیم هشت درس را در یک جلسه تمرین کردند. مهرام پیش از سفر به لبنان تنها هشت روز فرصت تمرین با ترکیب کامل را داشت.

در پایان تمرین هم سرمربی مهرام صحبتهای روحیه بخشی برای بازیکنان انجام داده و تاکید کرد در پایان دوران بازیگری تنها افتخارات و قهرمانی ها برای بازیکنان می ماند. این افتخارات هم عموما با تعداد جامهای به دست آمده سنجیده می شود.

بازیکنان مهرام همزمان با جلسه هماهنگی مسابقات ، امروز هم برای تمرین به سالن محل برگزاری مسابقات رفتند/آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.