مرگبارترین بادبادک بازی دنیا+عکس

۰۱ تیرماه ۱۳،

پاکستانی ها سالانه جشنواره ای دارند که در آن به سبکی عجیب بادبادک بازی می کنند. این جشنواره سالانه سبب مرگ حداقل ۴ نفر می گردد.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، فصل تابستان موقعیتی برای بازی و سرگرمی است که بسیاری از آن به بهترین شکل استفاده می کنند. بادبادک بازی یکی از تفریحات سالم و جالبی است که کودکان می توانند در این فصل از آن لذت ببرند. 

بادبادک بازی با همه سادگی اش گاهی اوقات می تواند به وسیله ای مرگبار در دست انسان ها تبدیل شود. پاکستانی ها کسانی می باشند که از خطرناکترین نوع بادبادک بازی لذت می برند و معمولا پس از رقابت بادبادکی آنها چندین نفر کشته می شوند!

در بعضی از کشورهای آسیا مانند هند، بندگلادش و مخصوصا پاکستان بادبادک بازی “خطرناک” طرفداران بسیاری دارد. در این بازی فردی برنده خواهد بود که بادبادک حریفان را از بین برده و به تنهایی در آسمان بماند. 

برای رسیدن به هدف شرکت کنندگان معمولا بادبادک های خود را با نخ های فلزی درست می کنند. آن ها همچنین روی بادبادک تیغ و ورقه های فلزی قرار می دهند تا راحت تر بتواند دیگر رقیبان را از گود خارج کند.

این مسابقات هر ساله جان چندین نفر را می گیرد چرا که گاهی اوقات بادبادک ها روی سر اشخاص سقوط می کنند و آن ها را می کشند. همچنین در چند مورد نخ های فلزی گردن چند نفر را قطع کرده بود. این مسابقات از سال ۲۰۰۷ ممنوع اعلام شد اما هنوز هم به صورت غیر قانونی برگزار می گردد.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.