مرگ تبلت ها تا ۵ سال آینده

۱۱اردیبهشت،

دستگاه های بلک بری! او در ادامه سخنانش گفته طی پنج سال آینده شاهد پرچمداری شرکت بلک بری در کامپیوترهای قابل حمل خواهیم بود.

در حالی که همه از مرگ کامپیوترهای شخصی و عصر تازه تبلت ها و تلفن های هوشمند صحبت می کنند، مدیرعامل یکی از شرکت های بزرگ فناوری از مرگ زودهنگام تبلت ها سخن گفته. او دیروز در کنفرانسی گفته که نیاز نیست شرکت بلک بری روی ساخت تبلت های تازه سرمایه گذاری کند. چرا که تبلت ها طی ۵ سال آینده از بازار ناپدید خواهند شد.

تورستن هینز گفته فکر می کنم طی ۵ سال آینده دیگر سببی برای داشتن تبلت وجود نخواهد داشت. ممکن است یک نمایشگر بزرگ در محل کارتان نیاز داشته باشید. اما تبلت نه. تبلت ها مدل تجاری خوبی نیستند و از بازار حذف خواهند شد.

اما چه چیزی جای تبلت ها را خواهد گرفت؟ پاسخ آقای هینز این بوده: دستگاه های بلک بری! او در ادامه سخنانش گفته طی پنج سال آینده شاهد پرچمداری شرکت بلک بری در کامپیوترهای قابل حمل خواهیم بود. تا پنج سال آینده ما جلوتر از آی او اس اپل و اندروید گوگل خواهیم ایستاد.

بلک بری زمانی بازار تلفن های همراه را در کشور آمریکا در اختیار خود داشت اما با ظهور آی او اس و اندروید شاهد سقوط بزرگی بود و تازه چند ماه است که با سیستم عامل تازهش سعی می کند دوباره وارد رقابت شود. 

نارنجی


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.