مرگ مرد آرایشگر در انتقام‌گیری ۳ اسیدپاش

مرد آرایشگر که در انتقام اسیدی سه مرد در مرند دچار سوختگی شدید شده بود به کام مرگ فرو رفت. پلیس همزمان با جنایی شدن این اسیدپاشی توانست یکی از مهاجمان را دستگیر کند.

به گزارش ایران ظهر جمعه ۲۴ شهریورماه سال جاری فریاد‌های جانسوز «سوختم‌سوختم» مردی سکوت ظهر را در محله‌ای در شهر مرند شکست. مردم با شنیدن فریاد‌های مردانه به خیابان ریختند و با صحنه هولناکی روبه‌رو شدند. همه مرد ۳۰ ساله‌ای را روی زمین دیدند که سر و صورتش در حال سوختن با مایعی سوزناک بود و مرد مدام فریاد سوختم‌سوختم را
سر می‌داد.

با حضور جمعیت دور این مرد همه دیدند که وی کسی جز آرایشگر محله‌شان نیست و به‌خاطر پاشیده شدن اسید روی صورتش از سوی سه مرد ناشناس با سرنوشت هولناکی روبه‌رو شده است. همزمان با انتقال مرد آرایشگر به بیمارستان، پلیس نیز وارد عمل شد تا عاملان اسیدپاشی را به دام اندازد.

در حالی که مأموران سرنخی از عاملان اسیدپاشی در دست نداشتند، در تجسس‌‌های پلیسی از محل حادثه یکی از شاهدان شماره پلاک خودروی سه مرد اسیدپاش را در اختیار کارآگاهان قرار داد.

این شاهد جوان گفت: مرد آرایشگر ابتدا از سوی سه مرد عصبانی مورد حمله قرار گرفت. آنان ابتدا مرد آرایشگر را پشت مزدا وانت بردند که ناگهان صدای سوختم‌سوختم وی را شنیدم و سه مرد با انداختن آرایشگر روی زمین پا به فرار گذاشتند.

پلیس با در اختیار داشتن این ردپا به تعقیب سه مرد اسیدپاش پرداخت تا این که روز شنبه ۲۵ شهریورماه پلیس توانست یکی از آنان را در مخفیگاهش دستگیر کند و این در حالی بود که جوان آرایشگر با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد.

در حالی که کارآگاهان به دنبال دو اسیدپاش دیگر بودند جوان آرایشگر نفس آخر را کشید و به کام مرگ فرو رفت.

مرد آرایشگر با وجود اقدام‌‌های ویژه پزشکان بیمارستان به‌خاطر سوختگی از ناحیه صورت صبح روز یکشنبه به کام مرگ فرو رفت.

یکی از اسیدپاش‌‌ها به پلیس گفت: من و برادرم با شوهر سابق خواهرم از سوی همسایه‌‌ها باخبر شدیم که مرد آرایشگر که یک دختر کوچک نیز دارد با خواهرمان رابطه پنهانی دارد و به همین‌ خاطر تصمیم گرفتیم کاری کنیم که مرد آرایشگر دیگر به خواهرمان فکر نکند، اما قصد کشتن وی را نداشتیم.

وی درباره روز حادثه گفت: وقتی مرد آرایشگر را در خیابان دیدیم با سرعت با خودرو وی را زیر گرفتیم و زمانی که روی زمین افتاده بود او را به باد کتک گرفتیم و مرد آرایشگر می‌خواست با کمک‌خواهی مردم را به خیابان‌‌ها بکشاند. وی را به پشت وانت مزدای سفید رنگمان بردیم و روی صورتش اسید پاشیده و از پشت خودرو به بیرون پرتاب کردیم. بنا به این گزارش علی احمدی، دادستان شهر مرند در این رابطه به شوک گفت: تحقیقات برای ردیابی دو عامل جنایت فراری از سوی پلیس مرند ادامه دارد.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.