مرگ مشکوک یک جوان در بیمارستان خصوصی

۲۱خردادماه،

بیمار در حالی به بخش انتقال می‌یابد که حال عمومی او رضایت بخش نبوده و هنوز بیهوش بوده است و در این خصوص به پرسنل بیمارستان اعتراض کرده، ولی کادر درمانی هیچ اقدامی نکرده است.

جوان ۳۲ ساله پلدختری که برای جراحی بینی به یکی از بیمارستان‌های خصوصی خرم‌آباد مراجعه کرده بود، پس از تزریق داروی بیهوشی فوت کرد.

 به گزارش فارس، پدر این جوان امروز در گفت‌وگو با فارس در پلدختر با بیان اینکه فرزندم قبل از عمل صحیح و سالم بوده و هیچگونه علائم بیماری نداشته است، گفت: فرزندم ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه ظهر روز قبل برای عمل بینی به اتاق عمل انتقال می‌یابد که جراحی او تا ساعت ۱۵ به طول می‌انجامد.

فاضلی اظهار داشت: بیمار در حالی به بخش انتقال می‌یابد که حال عمومی او رضایت بخش نبوده و هنوز بیهوش بوده است و در این خصوص به پرسنل بیمارستان اعتراض کرده، ولی کادر درمانی هیچ اقدامی نکرده است.

وی گفت: پس از مدتی که نبض علائم حیاطی فرزندم دچار افت شد، وی را به اتاق احیا بردند، اما متاسفانه پس از حدود دو ساعت پرسنل بیمارستان خبر مرگ عزیزم را برایم آوردند.   

جسد این جوان که احتمال می‌رود به سبب خون‌ریزی و مسمومیت دارویی جان خود را از دست داده باشد، برای تعیین سبب دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات در این ارتباط با اعلام شکایت خانواده جوان ادامه دارد.

این در حالی است که رئیس بیمارستان از مرگ این جوان ابراز بی‌اطلاعی کرده و می‌گوید خبر ندارد چه کسی مرده است؟!


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.