مرگ چهار عضو یک خانواده باپراید

۳۰م دیماه ،

فرمانده انتظامی نکا عنوان کرد: برابر اعلام افسر کارشناس تصادفات پلیس راه ساری سبب مقصر اتفاق راننده خودرو پراید اعلام شد.

ممتازنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان “نکا ” از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت چهار نفر از اعضای یک خانواده، در پی برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه کامیون خبر داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی پلیس، سرهنگ فتحی با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ این فرماندهی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در یکی از محورهای ارتباطی این شهرستان، ماموران پاسگاه انتظامی “قره طغان” به محل وقوع اتفاق عزیمت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان”نکا” اظهار کرد: ماموران با حضور در محل اتفاق در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه خودرو سواری پراید به رانندگی زنی به نام”ز-ک”۴۵ ساله و سرنشینی سه نفر دیگر به نام های” الیاس –الف “۵۰ ساله ،”حسن و حسین – الف ” ۱۶ ساله با یک دستگاه کامیون به رانندگی فردی به نام ” ن-م” به شدت برخورد کردند.

سرهنگ” فتحی” ادامه داد: بر اثر این اتفاق دلخراش راننده و سرنشینان خودرو سواری پراید در دم فوت کردند.

فرمانده انتظامی نکا عنوان کرد: برابر اعلام افسر کارشناس تصادفات پلیس راه ساری سبب مقصر اتفاق راننده خودرو پراید اعلام شد.

سرهنگ” فتحی” با اشاره به وقوع تصادف دیگر در همین ارتباط اظهار کرد: بر اثر برخورد سه دستگاه خودرو سواری، کامیون و مینی بوس با یکدیگر در محور” جاده نیروگاه “عبور روستای “بایع کلاء” که منجر به واژگونی کامیون حامل بار شد،۱۲ نفر از سرنشینان مینی بوس دچار سانحه شده و و به شدت مصدوم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان”نکا” در پایان از حضور به موقع ماموران پلیس،گروه های امداد و نجات جاده ای در این اتفاق خبر داد وافزود:کلیه مصدومان سریعاً به مراکز درمانی منتقل شدند. 


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.