مرگ ۶۰تروریست از جمله یک تبعه سعودی در حلب

جام جم آنلاین: در حمله ارتش سوریه به مدرسه «الثوره» در منطقه «السکری» شهر حلب که تروریست‌ها در آن پناه گرفته بودند، ۶۰تروریست مسلح از جمله یک تبعه سعودی به قتل رسیدند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری بریکنیگ نیوز، یگا‌ن‌های ارتش سوریه روز گذشته ۴ دستگاه آمبولانس و خودرو مجهز به تیربار دوشکا افراد مسلح را هدف قرار داد.

منابع نظامی سوری تاکید کردند که این خودروها از خاک ترکیه وارد خاک سوریه شده بودند و در آنها افراد مسلحی از ساکنان مصراته لیبی وجود داشتند.

همچنین نیروهای امنیتی سوریه یک مرکز تجمع افراد مسلح در منطقه «سلقین» را هدف قرار دادند که درپی آن ده‌ها تروریست مسلح کشته شدند.

در شمال ریف ادلب و در مناطق « معرتمصرین» و «حربنوش» و «رام حمدان» منابع آگاه تأکید کردند که اختلافات شدیدی بین اهالی این مناطق با تروریست‌های مسلح برسر دفن اجساد تروریست‌هایی که کشته شدند، بروز کرده است.

این منابع می‌گویند که اهالی این مناطق اجازه نمی‌دهند، اجساد این تروریست‌ها در گورستان‌هایشان دفن شوند و به شدت با این خواسته افراد مسلح مخالفند.

این درحالی است که خبر می‌رسد، یک گروهک تروریستی روز گذشته در راه سلقین – حارم اقدام به ربودن «محمد شرف حیدر»، مدیر شرکت برق منطقه حارم کرده و او را به مکان نامعلومی منتقل کردند.

در منطقه «حاس» نیز گروهک‌های تروریستی پس از به قتل رساندن یک شهروند سوری که او را ربوده بودند و خارج کردن اعضای داخلی بدن وی در یکی از بیمارستان‌های ترکیه، جسد او را برسر یکی از راه‌های منطقه رها کردند.

در حمله ارتش سوریه به مدرسه «الثوره» در منطقه «السکری» حلب که تروریست‌ها در آن متمرکز شده بودند، ۶۰ تروریست مسلح به قتل رسیدند. تروریست‌ها این مدرسه را به مرکز  حملات خود در این منطقه تبدیل کرده بودند. در بین کشته شدگان یک تروریست سعودی به نام «الحارثی» نیز دیده می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.