مزایای خرید سیمکارت جدید ایرانسل چیست؟

برخورداری از ۵۰ درصد اعتبار داخل شبکه بیشتر با نخستین شارژ، امکان ۱۵ درصد تخفیف مکالمه بین سیم کارت اصلی و هدیه، استفاده از شارژ شگفت انگیز ۲۵ درصدی، بهره مندی از سیم کارت اصلی و هدیه به طور همزمان، استفاده از ۵۰ مگابایت فضای رایگان برای پست الکترونیکی ایرانسل و نیز یک اهنگ پیشواز رایگان یک ماهه از مجموعه مزایای شرکت در جشنواره پاییز ایرانسل ۹۱ به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری موج، مشترکین جدیدی که در طول جشنواره پاییز ایرانسل ، یعنی از یکم مهرماه تا ۳۰ آذرماه سیم کارت ایرانسل خود را خریداری کنند و پس از طی مراحل ثبت نام و ارسال مدارک نخستین تماس را از خطشان برقرار کنند، در هفته اول فعال سازی و با نخستین شارژ سیم کارتشان علاوه بر مبلغ شارژ خریداری شده از ۵۰ درصد اعتبار هدیه داخل شبکه بهره مند می شوند.
علاوه براین در مدت برگزاری جشنواره پاییز ایرانسل ، ۱۵ درصد تخفیف مکالمه بین سیم کارت اصلی و هدیه نیز در نظر گرفته شده است که به مشترکین جدیدی تعلق می گیرد که حداکثر یک هفته پس از تکمیل ثبت نام و برقراری نخستین تماس از خط خود سیم کارت هدیه شان را نیز فعال کرده باشند. لازم به توضیح است که این هدیه به مدت ۹۰ روز برای مشترکین جدید ایرانسل فعال خواهد بود.
بهره مندی از ۲۵ درصد شارژ بیشتر با مدت اعتبار محدود یکی دیگر از مزایای شرکت در جشنواره پاییز ایرانسل است که به افرادی تعلق می گیرد که در فاصله یکم مهرماه تا ۳۰ آذرماه اقدام به خرید سیم کارت ایرانسل کنند و پس از طی مراحل ثبت نام و ارسال مدارک نخستین تماسشان را نیز از خط خود برقرار کرده باشند.
این مشترکین جدید می توانند تا پایان جشنواره با شماره گیری کد ویژه شگفت انگیز# شماره رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۴* اقدام به شارژ سیم کارت های اعتباری خود کنند و از ۲۵ درصد شارژ بیشتر با مدت اعتبار محدود بهره مند شوند.
همچنین تمامی سیم کارت هایی که در جشنواره پاییز ایرانسل به فروش می رسند به صورت سیم کارت دوقلو و شامل یک عدد سیم کارت اصلی و یک عدد سیم کارت هدیه خواهد بود که با این روش مشترکین جدید دیگر لازم نیست منتظر دریافت سیم کارت هدیه خود از طریق پست باشند.
بهره مندی از ۵۰ مگابایت فضای رایگان برای پست الکترونیکی ایرانسل امکان دیگری است که در جشنواره پاییز امسال به مشترکین جدید ایرانسل تعلق می گیرد و این افراد می توانند پس از تکمیل ثبت نام و برقراری نخستین تماس از سیم کارت خود اقدام به ثبت نام در سرویس پست الکترونیکی ایرانسل از طریق آدرس www.pushmail.iramcell.ir  کنند و از ۵۰ مگابایت فضای رایگان در نظر گرفته شده برای دریافت ایمیل هایشان استفاده کنند.
استفاده رایگان یک ماهه از یک آهنگ پیشواز نیز یکی دیگر از مزایای شرکت در جشنواره پاییز ایرانسل در سال ۹۱ است و به افرادی تعلق می گیرد که در طول دوره جشنواره سیم کارت ایرانسل خود را خریداری کرده و مراحل تکمیل ثبت نامشان را نیز به پایان رسانده باشند.
این مشترکین جدید می توانند آهنگ پیشواز هدیه شان را در هر زمان و با شماره گیری کد دستوری #۶*۷۷۷* و به صورت رایگان با دیگر آهنگ مورد علاقه خود جایگزین کنند.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.