مزایده امتیازباشگاه شاهین بوشهر به تعویق افتاد

   به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و رای صادره از سوی دادگستری، مقر شده بود امتیاز تیم شاهین بوشهر امروز به مزایده گذاشته شود ولی رئیس کل دادگستری استان بوشهر از لغو این مزایده خبر داد.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر در همین ارتباط به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اهمیت بالای این موضوع و محبوبیت تیم شاهین در بین فوتبال‌دوستان بوشهری، اجازه نخواهیم داد این امتیاز از تیم شاهین بوشهر گرفته شود و مزایده امتیاز باشگاه شاهین بوشهر تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد.

حیدر بحرانی اضافه کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در راستای حفظ حقوق طرفین پرونده در بحث روند اجرای مزایده ابهاماتی وجود داشت که به همین دلیل باید از ناحیه اجرای احکام حقوقی مرتفع شود.

وی ادامه داد: بر این اساس مزایده مذکور کان لم یکن تلقی شده تا اینکه موارد مطروحه در پرونده از ناحیه اجرای احکام دادگاه مربوطه مرتفع شود و پس از رفع موانع قانونی نسبت به اجرای مزایده اقدامات لازم صورت پذیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به محبوبیت بالای تیم شاهین در بین علاقه‌مندان به ورزش در استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: مانع انتقال تیم شاهین بوشهر به خارج از استان می‌شویم.

وی در تشریح این موضوع اظهار داشت: این تصمیم به معنای لغو مزایده نیست بلکه به معنای آن است که هر کس برنده مزایده باشد مکلف است در بوشهر تیمداری کند و به این طریق شاهین از استان بوشهر خارج نخواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.