مزایای کار با کسی که روی اعصاب شماست!

۲۱ام بهمن ،

کار کردن با دوست مورد علاقه خود را فراموش کنید. کار کردن با فردی که حسابی روی اعصابتان است بسیار بهتر به شما کمک می کنند تا به رویاهای خود دست بیابید.

وقتی به فکر راه اندازی کار تازهی میباشید، بدون شک دوست دارید در کنار بهترین دوست، همسر یا خواهر و برادرتان کار کنید. همکاری با این اشخاص بسیار لذت بخش است. شماها به یکدیگر کمک می کنید تا تصمیم های درستی بگیرید و در مسیر موفقیت حرکت کنید. این نوع کار کردن بسیار عالی و دوست داشتنی است.

اما شاید همیشه هم اینگونه نباشد. شاید مجبور باشید با کسی کار کنید که اعصاب شما را خورد می کند و به هیچ عنوان به او علاقه ندارید.

حتما می پرسید چرا باید چنین کاری را انجام دهید؟ زیرا این اشخاص سعی می کنند با احترام با یکدیگر برخورد کنند. و نکته هم همین جاست. وقتی به فردی که دوستش ندارید فقط به واسطه شغل و موفقیت در کار مشترک احترام می گذارید، این یک موفقیت و مزیت است. دلایل آن را نیز در ادامه توضیح داده ایم.

مزایای کار با کسی که روی اعصاب شماست

۱٫    شما چیزهای متفاوتی دوست دارید، بنابراین نگاه های متفاوتی دارید

وقتی علاقه مندی های کاری و دیگر علاقه مندی های شما با فرد دیگری یکسان باشد، هر دو شما روی موضوع های مشابه تمرکز می کنید. هر دو نگاه یکسانی به مشکلات و مسایل پیش رو دارید. با اینکه این مساله بسیار خوشایند است و منجر به رابطه ای صمیمی تر و گرم تر می گردد اما می تواند شما را از دستیابی به موفقیت های مهم تر و بزرگ تر دور کند.

شریک یا همکاری که دیدگاه متفاوتی با شما دارد، مسایل را به گونه ای می بیند که شما نمی بینید. شاید او در مسایلی که شما در آن ضعف دارید بهتر باشد و برعکس آن نیز صادق است، شما در مسایلی بسیار قوی تر از او میباشید. همین تفاوت ها سبب می شوند تا همه چیز بهتر پیش برود زیرا شما دو نفر مکمل هم میباشید.



۲٫    وسوسه نمی شوید تا رابطه غیر کاری با او داشته باشید

وقتی از کسی خوشتان نمی آید، مسلما کار خود را متوقف نمی کنید تا با او برای آخر هفته برنامه ریزی کنید. همه رابطه شما فقط مربوط به کار و مسایل کاری خواهد بود.



۳٫    پایان دادن به رابطه بسیار راحت تر است

شاید شما هم اشخاصی را بشناسید که دوست دارند از شغل خود در کنار دیگر اعضای خانواده یا دوستان صمیمی کناره گیری کنند اما می ترسند مبادا این تصمیم منجر به آسیب دیدن رابطه آنها شود. یا به طور مثال، فردی یکی از بهترین دوستان خود را استخدام کرده اما از او راضی نیست و می خواهد او را اخراج کند اما به سبب رابطه دوستی که میانشان برقرار است این کار را نمی کند.

مزایای کار با کسی که روی اعصاب شماست

اگر رابطه شما با فردی فقط به واسطه شغلتان است، اگر این همکاری نتیجه خوبی نداشت می توانید بدون هیچ مشکل و تعارفی به آن خاتمه دهید. اگر شریک شما که چندان هم دل خوشی از او ندارید تصمیم به جدا شدن بگیرد، شما به او می گویید «کار خوبی می کنی! موفق باشی.» و هیچ مساله ناراحت کننده ای هم به وجود نمی آید.



۴٫    افراد باهوش بهتر از بله قربان گوها می باشند

شما در شغل خود به اشخاص باهوش نیاز دارید. اشخاصی که ایده های خوبی در سر دارند نه اشخاصی که شما دوست دارید در کنار آنها وقت بگذرانید و با یکدیگر ناهار بخورید. کسی که با شما مخالفت می کند سبب می گردد تا بهتر و درست تر فکر کنید. کسی که در کار «اما» می آورد می تواند نگاه تازهی در مورد مسایل به شما ببخشد که شاید هرگز به آن فکر نمی کنید.



۵٫    احترام حرف اول را می زند

اگر از دست کسی که با او کار می کنید آزرده خاطر شوید، این رابطه چندان دوام ندارد. شما باید به یکدیگر احترام بگذارید. باید برای ایده های یکدیگر ارزش قائل باشید. شما باید به حرف های یکدیگر گوش کنید اما لازم نیست حتما با هم دوست باشید یا به هم علاقه داشته باشید.

دفعه بعدی که خواستید کسی را استخدام کنیدیا خواستید با کسی شریک شوید، به دنبال فردی باشید که نگاه متفاوت و ایده های بزرگی در سر دارد. در حقیقت، شما باید به دنبال فردی باشید اعصاب شما را به هم می ریزد. اگر هر دو نفر شما موفق و هوشمند باشید، کارها در بهترین حالت خود پیش خواهند رفت.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.