مزایده بخش دوم اموال مه‌آفرید به ارزش ۹۸ میلیارد تومان آغاز شد

فروردین ۱۴۰۳

یک قدم تا اعدام محکوم اصلی فساد ۳ هزار میلیاردی؛

مزایده بخش دوم اموال مه‌آفرید خسروی متهم پرونده فساد بزرگ بانکی از سوی قوه قضاییه از طریق آگهی در یکی از روزنامه‌های کثیر‌الانتشار انتشار یافت.

به گزارش خبرنگار حقوقی ـ قضایی باشگاه خبرنگاران؛ مه‌آفرید خسروی به عنوان متهم ردیف اول پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی به اعدام محکوم شده که اجرای حکم وی بستگی به رد مال دارد و باید دید فروش اموال، پاسخگوی دیون گسترده این متهم است یا خیر و این در حالی است که‌ بخش دوم اموال مه‌آفرید خسروی متهم پرونده فساد بزرگ بانکی از سوی قوه قضاییه از طریق آگهی در یکی از روزنامه‌های کثیر الانتشار انتشار یافت. 

در این آگهی، ۲۷ ملک مسکونی و تجاری و زمین به مزایده گذاشته شده که ارزش آن بیش از ۹۸ میلیارد تومان است؛ بر اساس این آگهی ۵ واحد از خانه‌ها در رهن بانک صادرات و یک زمین ۲ هزار متری در خیابان فرشته تهران در رهن بانک ملی ایران عنوان شده است.

در آگهی این مزایده آمده است: به سبب پرونده اجرایی کلاسه ف ک/ ج ۹۲٫۱ برابر دادنامه شماره ۱۱۰ ش د ۹۱٫۱ مورخ ۱ مرداد ماه سال ۹۱ صادره از شعبه اول دادگاه انقلاب علیه مه‌آفرید خسروی فرزند منصور مقرر شد  پلاک‌های ثبتی توقیف شده محکوم علیه که توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی شده در روز دوشنبه مورخ ۱۰ آذرماه ۹۲ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در محل میدان ارژانتین- خیابان احمد قصیر- کوچه یکم- پلاک ۷ از طریق مزایده حضور به فروش می‌رسد. مزایده از قیمت ارزیابی شده آغاز و به کسانی که بالاترین قیمت  را پیشنهاد کنند واگذار خواهد شد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.