مسئولان را برای سفر با ترن دعوت می‌کنیم

۱۱م دیماه ،

شاه‌آبادی پس از دیدن نمایش ˝ترن˝:

معاون هنری وزیر ارشاد گفت: نمایش ترن می‌تواند هر ایرانی را بار دیگر با رشادت‌های شهیدان پیوند دهد به همین سبب مسوولان کشور به ویژه نمایندگان محترم و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی را دعوت می‌کنم تا از نمایش ˝ترن˝ دیدن و دیدگاه‌های خود را در این‌باره بیان کنند.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، شب قبل حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه قادر آشنا مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی به تئاتر شهر رفت و در سالن اصلی این مجموعه به تماشای نمایش “ترن” نشست. شاه آبادی پس از تماشای نمایش “ترن” به پشت صحنه این نمایش رفت و در دیداری صمیمی پای صحبت‌های عوامل این نمایش نشست.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از دیدار با عوامل نمایش “ترن” در جمع خبرنگاران گفت: نمایش ترن یک ندای یادآوری برای همه ماست که در زندگی روزمره خود مشغول شده ایم تا سرمایه‌های بزرگ خود یعنی شهدا را، این بار از دریچه ای دیگر بنگریم.

وی ادامه داد: حضور بازیگران قدرتمند و سرشناس در این نمایش توانسته قدت و ارزش کار را بالا ببرد و نمایش “ترن” را به اثرماندگار تبدیل کند که امیدوارم در تئاتر کشور ما خوش بدرخشد. در مجموع باید بگویم که هر اثری که بتواند حتی برای یک لحظه مخاطب را با حال و هوای دوران دفاع مقدس پیوند دهد می‌تواند اثری ارزشی باشد و وظیفه ما این است که با تمام توان خود از این نوع کارها حمایت کنیم.

شاه آبادی در بخشی از سخنانش به پیامی که “ترن” برای همه دارد اشاره و اظهار کرد: این نمایش صحنه‌های بسیاری دارد که یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی‌های شهیدان است. هر کسی که دل در گرو ایران دارد به طور حتم تحت تاثیر قرار می‌گیرد و خاطره هایی از شهدا زنده می گردد. البته در این میان صحنه‌های دیگری هم دارد که می تواند با دیدگاه‌ها و نظرهای متفاوتی روبه رو شود.

معاون هنری وزیر ارشاد که هفته قبل به مجلس رفته بود تا بر سر بودجه تئاتر کشور با اهالی بهارستان به گفت و گو بنشیند، گفت: همه مسوولان فرهنگی کشور به ویژه نمایندگان محترم و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی را دعوت می کنم تا از این اثر نمایشی دیدن کنند و دیدگاههای موافق و مخالف خود را بیان کنند .

شاه آبادی تصریح کرد: به طور حتم این نمایش نیز مانند هر اثر هنری دیگری می تواند ضعف‌هایی داشته باشد که بتوان نقدهایی را بر آن وارد کرد اما مهم این است که این اثر نمایشی توانسته برای مخاطب اخطاردهنده باشد و بس از پایان اجرا او را به اندیشه وا دارد.

نمایش ” ترن ” نوشته حمیدرضا آذرنگ و کارگردانی نیما دهقان هر روز غیر از شنبه ها ساعت ۱۹:۳۰ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

گزارش تصویری مرتبط

انتهای پیام / ۴۲
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.