مسئولان فرهنگی فعلی از آثار شاخص حمایت نمی کند

مسئولان فرهنگی حاضر در راس کار با حمایت نکردن از آثار شاخص و پشتیبانی کردن از تهیه کننده های سود جو سینما را با قرار دادن درحالت بحران، دچار رکورد و افت کرده اند.

محمود پاک نیت بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمایی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: سینمای ما الان به دلیل خوب نبودن مورد پسند من نیست و من هر از گاهی در صورت وجود یک ژانر فرهنگی بازی در کاری را می پذیرم.
وی ادامه داد: علت اصلی افت سینما و قرار گرفتن آن در بحران سود جویی از تهیه کنندگان و پشتیبانی نکردن افراد حاضر در راس امور فرهنگی از کارهای شاخص است و مسئولان به جای حمایت از آثار ارزشی از فیلم های ساخته شده توسط تهیه کنندگان سود جو حمایت می کنند.
پاک نیت در مورد سازمان سینمایی و فعالیت های آن، عنوان کرد: سازمان سینمایی تا الان هیچ حرکت خاصی را در قبال فیلم سازی و تولید فیلم انجام نداده است و با حمایت و ساخت فیلم و تولید آن قدم مثبتی را بر نداشته است.
این بازیگر در ادامه ی صحبت هایش درباره ی تعدد جشنواره های حاضر در کشور با توجه به افت سینما، اظهار داشت: برگزاری جشنواره با هدف اکران و نمایش و فقط برای تبلیغات کار ناپسندی است، زیرا جشنواره ها باید در کشور به اصلاح ضعف ها وارد تا محتوا کمک کنند تنها و برگزاری جشنواره با این قصد در تعداد بالا حسن محسوب می شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.