مسئولان هیئات مذهبی برای کسب معرفت جوانان تلاش کنند

۲۱ آبان ،

انقلاب اسلامی برگرفته از قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ائمه اطهار است و امروز به سبب ترس از اسلام و انقلاب اسلامی شیعیان را در جهان آزار داده و به طرق گوناگون می کشند.

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مسئولیت های خطیر هیئات مذهبی افزود: ید خنثی نداشته باشیم و با توجه به حضور پر شور جوانان در این مجالس، تلاش کنیم تا آنان با حضور در این محافل، کسب معرفت کنند.

وی موقعیت شناسی و تبعیت از ولی فقیه را از محورهای اصلی دین اسلام و از جمله وظایف اعضای هیئات مذهبی برشمرد و بیان کرد: آنچه در وقت فعلی بسیار اهمیت دارد بحث تربیت کنندگی هیئات مذهبی است و مداحان و مبلغین دینی باید به این نقش مهم و کلیدی توجه داشته باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به محتوای حدیث شریف کساء ادامه داد: اهمیت این خانواده به قدری است که پیامبر هر روز در مسیر رفتن به مسجد با عبور از کنار درب منزل حضرت زهرا (س) به اهل خانه سلام می کردند و این بیانگر شأن و لیاقت جایگاه امامت است.

وی با اشاره به نشانه پیروی از خاندان عصمت و طهارت افزود: برافراشتن پرچم های عزای امام حسین (ع) نشانه پیروی شیعیان از مقتدایشان حضرت علی (ع) و خاندان عصمت و طهارت (ع) است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.