مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر:طرح ولایت از ۱۰ شهریور در استان بوشهر آغاز می‌شود

خبرگزاری آریا – مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر از آغاز طرح ولایت استانی ویژه دانشجویان از ۱۰ شهریورماه در استان بوشهر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، رضا آبشیرینی در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی‌ها و برجستگی‌های طرح ولایت دانشجویی اظهار داشت: طرح ولایت از طرح‌های مهم و کاربردی بسیج برای تبیین دستاوردهای نظام و معرفت‌افزایی برای قشر جوان است.
وی افزود: دانشجویان در طرح ولایت ضمن تلاش بر آشنایی بیشتر با آموزه‌های اسلامی، در مسیر آگاهی علمی و معنوی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان نیز مجهز می‌شوند.
مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ دانشجو در طرح ولایت استانی در مراکز تربیت معلم بوشهر حضور می‌یابند و برنامه‌های مختلف فرهنگی و معنوی برای آنان اجرا می‌شود.
وی از آغاز طرح ولایت استانی ویژه دانشجویان از ۱۰ شهریورماه در استان بوشهر خبر داد.
آبشیرینی اظهار داشت: این دوره‌های آموزشی با حضور ۳۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های سراسر استان از ۱۰ شهریور ماه به مدت ۱۴ روز در بوشهر برگزار می‌شود.
مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر خاطر نشان کرد: دانشجویان با حضور در این طرح معنوی ضمن تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب، خود را برای مقابله با ترفندهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و … دشمن علیه نظام اسلامی آماده می‌کنند.
وی بیان کرد: حضور دانشجویان در طرح‌های معنوی ولایت موجب آشنایی بیشتر دانشجویان با تفکرات اسلامی و توطئه‌های دشمنان علیه نظام می‌شود.
آبشیرینی گفت: تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی به مراتب بیشتر از برنامه‌های آموزشی است.
رئیس بسیج دانشجویی استان بوشهر خاطر نشان کرد: طرح ولایت بهترین راه مقابله با هجمه‌های دشمنان است و دانش‌آموختگان با انتقال مباحث ارائه شده در طرح ولایت، مبانی اندیشه اسلامی را فراگیرتر کنند.
وی گفت: جهاد در راه خدا و برپایی عدالت عقبه بسیجیان است که بسیجیان باید به این مهم توجه کنند.
آبشیرینی در پایان گفت: بسیج گذشته، حال و آینده دارد و ما در گذشته پیوند آن را با خط علویان می‌بینیم.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.