مسئول جدید واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی منصوب شد

مدیرکل دفتر موسیقی طی حکمی ابوالفضل صادقی‎نژاد را به عنوان مسئول واحد نظارت و ارزشیابی دفترموسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش هنرآنلاین، سید محمد میرزمانی دراین حکم آورده است: نظر به تعهد و تجارب شما در حوزه موسیقی و حضور فعال و متعهدانه شما دراین عرصه، جناب عالی را به عنوان مسئول واحد نظارت و ارزشیابی منصوب می‌نمایم.

مدیرکل دفتر موسیقی در بخش دیگری از این حکم آورده است: امید است با یاری خداوند منان، همکاری و تعامل سازنده با هنرمندان محترم و شوراهای تخصصی موسیقی و شعر را مد نظر قرار داده و با تعامل با جامعه هنری ایران اسلامی‌در ارتقاء سطح کیفی آثار تولیدی موسیقی کشور مثمر ثمر باشید.

بر اساس این گزارش ابوالفضل صادقی نژاد بیش ازاین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی‌شهرستان دامغان بوده و به تدریس موسیقی ایرانی در مراکز دانشگاهی و هنری مشغول بوده است که از جمله این مراکز می‌توان، به مرکز تربیت معلم بلال حبشی تهران و دانشگاه تربیت معلم اشاره کرد

وی ازشاگردان مجید کیانی بوده و در سال ۱۳۷۵ به عنوان نوازنده ارکستر رسنتی به استخدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌در مرکز موسیقی درآمده است و همچنین درسال ۱۳۷۶ به عنوان عضو پیوسته مدرسین و نوازندگان خانه موسیقی ایران برگزیده شده است.

پایان پیام/۴۶


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.