مسئول سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه:رمضان، ماه انس با کلام الهی و یک فرصت برای مأنوس شدن با قرآن کریم است

جمعه ۳۰ تیر – ۱۲:۵۴:۵۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان ماه انس با کلام الهی و یک فرصت برای مأنوس شدن با قرآن کریم است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مراد عزیزی امروز در مراسم اختتامیه چهارمین دوره طرح ولایت استانی در دانشکده علوم اجتماعی کرمانشاه با تأکید بر ابدی بودن زندگی و حیات بشر گفت: زندگی و حیات ما، یک حیات ابدی و جاودانی است و ما نمی توانیم از این زندگی ابدی غافل باشیم.
وی بیان داشت: دلیل اینکه تمام اندیشمندان به این نکته یعنی زندگی جاودان اشاره کرده اند، به همین دلیل است که ما زندگی دیگری غیر از این جهان داریم و عاقلانه نیست که از آن غافل باشیم.
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های اصلی، مشغول شدن انسان به زندگی مادی است، تاکید کرد: باید فهمید که با رفتن از این دنیای فانی، نسخه ما در هم پیچیده نمی شود.
عزیزی بیان داشت: انتظاری که قرآن از تمامی انسانها دارد این است که به قرآن معرفت و شناخت پیدا کنیم البته صرف معرفت کافی نیست، بلکه شناخت ما از قرآن نیز باید مترتب از معرفت عملی هم باشد؛ به صورت که بعد از شناخت و معرفت نسبت به قرآن، انسان باید آن را باور کند و بعد به آن عمل کند که این خود انس با قرآن که نتیجه معرفت به قرآن است را به همراه دارد.
وی خاطرنشان کرد: اگر ما نسبت به قرآن شناخت و معرفت کامل پیدا کنیم، یقینا مشکلات و اشتباهات ما کمتر خواهد شد؛ چرا که در قرآن کریم ما می خوانیم مصیبتی که به ما می رسد، یقینا نتیجه عملکرد خود ما است.
مسئول بسیج دانشجویی در پایان از حضور دانشجویان و شرکت آنها در این دوره از طرح ولایت استانی قدردانی کرد و خواستار همکاری بیشتر این عزیزان در برنامه های سالیانه بسیج دانشجویی شد و افزود: دانشجویان در این دوره ها با مبانی و تفکر اندیشه های اسلامی آشنا شده و می توانند در مقابل شبهاتی که دشمنان اسلام در رابطه با ولایت و قرآن که دستورالعمل های زندگی دنیوی و اخروی ما است، بایستند.
کیومرث احمدی، مدیر آموزش و تربیت بسیج دانشجویی استان کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم هدف از برگزاری دوره های طرح ولایت استانی را بالا بردن سطح آگاهی سیاسی، معرفتی، اخلاقی و معرفی تشکیلاتی مطرح کرد و بیان داشت: این دوره ها یک هدف کوتاه مدت و یک هدف بلند مدت را دنبال می کنند.
وی ادامه داد: هدف کوتاه مدت به عنوان استوانه و ستون بسیج دانشجویی در دانشگاه است و یک راهنما برای سایر دانشجویان در دانشگاه ها محسوب می شود.
احمدی در خصوص هدف بلند مدت نیز گفت: همان طور که می دانید ما در دهه ۴۰ انقلاب هستیم و به یک بنیاد کارآمد، متحد و شایسته نیاز داریم؛ چرا که ما یک مملکت انقلابی داریم که متکی بر آموزه های دینی و اجتماعی است و نیاز به مدیر دارد.
مدیر آموزش و تربیت بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد که دانشجویان، مدیرانی لایق و شایسته برای انقلاب باشند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۰۱۲۵۴۵۰۸۶۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.