مسائل اجتماعی خانواده ها در “خانه ما”

برنامه “خانه ما” کاری از گروه صبحگاهی “رادیو تهران” به تهیه کنندگی “حماد خزائی” است که از شنبه تا چهارشنبه به صورت زنده روی آنتن می رود.

“حماد خزائی” تهیه کننده این برنامه به خبرنگار بخش رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه “خانه ما” از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ به صورت زنده همراه با موضوعات روز از رادیو تهران پخش می شود.
وی بیان کرد: برنامه “خانه ما” با تشکیل اتاق فکری از تهیه کنندگان، نویسندگان و کارشناسان و مشاورین برنامه هر روز به ارائه اطلاعات و موضوعات جدید می‌پردازد.
خزائی گفت: برنامه “خانه ما”  از شنبه ۱۵ مهرماه با موضوع “مادران شاغل و بی توجهی به فرزندان” به نویسندگی “فاطمه سرلک” ،از ۱۶ مهر ماه با موضوع “رشد یکی از زوج ها و هدف ازدواج” با نویسندگی “نگار نیک نامی” مورد بررسی قرار می گیرد.
وی ادامه داد: همچنین دوشنبه ۱۷  مهر به نویسندگی “مکرمه شوشتری” با موضوع “ویژگی های کودکان امروز و خلق و خوی آنها و چگونگی ارتباط با این کودکان” و سه شنبه ۱۸ مهر “زندگی مجردی آقایان” به نگارش “بهروز سالمی” و چهارشنبه ۱۹ مهر “رابطه پدر و مادر فرزندان پس از طلاق” با حضور کارشناسان و مشاورین مورد بحث و بررسی در “خانه ما”  قرار خواهد گرفت.
گفتنی است؛ مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵-۶ و یا با مراجعه به آدرس الکترونیکی RADIO TEHRAN@IRIB.IRمی‌توانند با ما در ارتباط باشند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.