مسابقات جام حذفی فرصت مناسبی برای کسب سهمیه است

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

بهمن طهماسبی از برگزاری مسابقات جام حذفی اظهار رضایت کرد و بیان داشت: مسابقات جام حذفی فرصت مناسبی برای کسب سهمیه مسابقات جام باشگاه های آسیا است.

بهمن طهماسبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تعطیلات دو هفته ای لیگ اگرچه  تا حدود فراوانی بازیکنان را از شرایط ایده آل ومطلوب دور می کند اما فرصت مناسبی را در اختیار اعضاء کادر فنی جهت آشنایی بیشتر با بازیکنان و نحوه عملکرد آنها قرار می دهد.

وی در ادامه: در تعطیلات ۲ هفته ای مسئولان باشگاه صبا قم تمرینات منظم و خوبی را برای تیم طراحی کردند و بازی های تدارکاتی مناسبی را نیز برگزار کردیم که در آخرین دیدار تدارکاتی خود iبه مصاف تیم امید صبای قم رفته و بازی را با برتری پنج بر یک پیروز شدیم.

مهاجم تصریح کرد: بازی های تدارکاتی فرصت مناسبی را در اختیار مربیان تیم قرار داد تا عملکرد من را پس از مدت ها دوری از میادین فوتبال ارزیابی کنند.
خوشبختانه در ۲بازی تدارکاتی در ترکیب قرار گرفتم و موفق شدم در یکی از بازی های دوستانه گل نیز iبه ثمر رساندم.

وی اظهار داشت: معتقدم برگزاری مسابقات جام حذفی زمینه را برای سایر تیم هایی که در رقابت های لیگ برتر شانس کسب سهمیه ندارند فراهم می کند.

وی ادامه داد: از لحاظ جسمانی وروحی روانی آماده انجام بازی برای تیم صبا هستم و امیدوارم رضایت اعضاء کادر فنی را جهت قرار دادن من در ترکیب اصلی تیم جلب کرده باشم، در صورت حضور در ترکیب همه تلاش خود را بکار می گیریم تا زمینه موفقیت تیم خود را فراهم کنم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.