مسابقات قوی‌ترین مردان “جام ارس” برگزار می‌شود

۲۶فروردین۱۳،

100954804993.jpg

رییس تربیت بدنی منطقه آزاد ارس از برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان ایران در اردیبهشت ماه خبر داد.

اکبر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: می‌خواهیم اولین دوره مسابقات «قوی‌ترین مردان ایران» را با نام «جام ارس» با حضور ۱۰ ورزشکار برتر سال قبل مردان آهنین و۱۰ ورزشکار برتر شمال غرب کشور در تاریخ‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت برگزار کنیم. با توجه به این که امسال مسابقات قوی‌ترین مردان برگزار نشد، می‌خواستیم که ورزشکاران ما رها نشوند و فکر می‌کنم مسابقات خوبی شود.

وی با اشاره به این که قصد داشت از کشورهای همجوار هم نفراتی را برای حضور در این رقابت‌ها دعوت کند، افزود: این تصمیم را داشتیم، اما چون این رقابت‌ها اولین دوره است که برگزار می‌شود می‌خواهیم با نفرات داخلی آن را برگزار کنیم.

وی با انتقاد از بعضی قهرمانان گفت: برای مراسم توزیع مدال این مسابقات میهمانان ویژه‌ای را دعوت ‌کرده‌ایم و در حال دعوت بقیه نفرات هم هستیم، اما متاسفانه بعضی از قهرمانان ما برای این که در این مراسم حضور داشته باشند، درخواست واریز مبلغی پول را کرده‌اند که این اصلا خوب نیست. یک قهرمان ملی ما نباید چنین انتظاری داشته باشد، چون کاری که می‌خواهد انجام دهد برای همین مردم و ورزش ایران است. از این نوع برخورد بسیار ناراحت شدم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.