«مستخدمین حسینی» نشان شوالیه مدیریت در بازار مالی ایران را دریافت کرد

جمعه ۲۳ تیر – ۰۱:۳۸:۰۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

برای نخستین بار در کشور؛

بزرگنمایی:  

مدیر عامل مؤسسه اعتباری توسعه که چندی پیش به عنوان یکی از مشاهیر اقتصادی کشور در سه دهه اخیر انتخاب شد ،با خدمات شایسته ی خود در اقتصاد کشور ،نشان شوالیه مدیریت بازارهای مالی ایران را نیزاز آن خود کرد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، حیدر مستخدمین حسینی مدیر عامل مؤسسه ی اعتباری توسعه که در دهه های اخیر سکانداری ریاست هیات مدیره سازمان بورس اوراق بهادار ؛معاونت پارلمانی بانک مرکزی ، معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد ، عضویت در شورای پول و اعتبار، ریاست شورای هم آهنگی کانون بانک ها و موسسات خصوصی کشور به عنوان بخش کوچکی از کارنامه ی کاری وی در اقتصادر کشور شناخته می شود از سوی نهاد بین المللی اینووا  نشان شوالیه مدیریت اروپا در مدیریت بازار مالی ایران را برای نخستین بار در کشور دریافت کرد.
نماینده ی اینوا با اهداء لوح و نشان بین المللی شوالیه مدیریت اروپا در بازار مالی ایران به دکتر حیدر مستخدمین حسینی سبب شد وی بار دیگر افتخاری برای اقتصاد کشور به شمار رود .
دکتر مستخدمین حسینی به عنوان یکی از چهره های برجسته اقتصادی کشور در سال های اخیر منشاء دست آوردهای فراوانی برای بازار پولی و مالی کشور از جمله تصویب قانون بازار غیر متشکل پولی ، جمع آوری قرعه کشی حساب های قرض الحسنه ، تحول در بازار سرمایه و خصوصی سازی و اعلام نظرات کارشناسانه در تنظیم قانون پول شویی و مساعدت در تصویب آن و … بوده است .
دریافت گواهی نامه بین المللی نوآوری و خلاقیت الماس سوئیس IUI5002 به جهت نوآوری و ارائه ایده های جدید جهت راه اندازی سوپر مارکت های مالی در کشور یکی از دست آوردهای مدیریتی وی در روزهای اخیر است.  

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۳۱۳۳۸۰۹۵۸۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.