مستقل آمده‌ام/شرط کناره‌گیری به نفع هاشمی

۲۱اردیبهشت،

مسعود پزشکیان در خصوص احتمال کناره‌گیری‌اش به نفع هاشمی رفسنجانی گفت:طبیعتا اگر انسان‌هایی باشند که این راه را رفته باشند و از قبل عبرت بگیرند بنده راحت به نفع آنان کنار خواهم کشید.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “مسعود پزشکیان” کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم پس از ثبت‌نام در جمع اصحاب رسانه، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر آیت‌الله هاشمی کاندیدا انتخابات شود، به نفع وی کنار می‌کشید یا خیر گفت:‌ طبیعتا اگر انسان‌هایی باشند که این راه را رفته باشند و از قبل عبرت بگیرند بنده راحت به نفع آنان کنار خواهم کشید.  
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان در صحنه حاضر شده است یا خیر اظهار داشت:‌ بنده همیشه به صورت مستقل آمده‌ام و تصورم این است که بر مبنای اصولی که به آن معتقدم باید به اهداف رسید و به اصلاحات نیاز داریم.  
 
پزشکیان تاکید کرد: اگر قرار است به چشم‌انداز برسیم باید اصلاحات کنیم و تصورم این است که مملکت به اشخاصی نیاز دارد که تجربه و شناخت داشته باشند و به نظرم کسانی که راهی را رفته‌اند و اشتباه کرده‌اند اگر بتوانند مسیر رفته را اصلاح کنند بهتر است.  
 
این نماینده مجلس در پاسخ به سوالی دربارهٔ اینکه در صورت اقبال عمومی با دانشجویان ستاره‌دار چه خواهد کرد، تصریح کرد: بنده در حقیقت نگاهم روشن است و کسی را ستاره‌دار نمی‌بینم، چرا که اگر کسی ستاره دارد باید به دادگاه برود و یا در زندان باشد. ما حق نداریم از رشد انسان‌ها جلوگیری کنیم.  
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بعد از فوت همسرش ازدواج کرده است یا خیر اظهار داشت: همسر بنده سال ۷۳ در یک تصادف فوت کرد و من هم فرزندانم را بزرگ کردم و هم مجددا ازدواج نکردم.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.