مستندهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری+لینک دانلود

۱۵خردادماه،

تاکنون “مستندهای شماره یک” سعید جلیلی”،‌ “محسن رضایی”،‌ “علی اکبر ولایتی” و “حسن روحانی” از شبکه یک سیما پخش شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ از هریک از ۸ نامزد یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری باید دو مستند تبلیغاتی که از سوی ستادهای انتخاباتی آنها تهیه و تدارک دیده می‌شود از رسانه ملی پخش کنند.

براساس قرعه‌کشی صورت گرفته در ستاد انتخابات سازمان صداوسیما تاکنون “مستندهای شماره یک” سعید جلیلی”،‌ “محسن رضایی”،‌ “علی اکبر ولایتی” و “حسن روحانی” از شبکه یک سیما پخش شده است.

براساس این گزارش مستند انتخاباتی محسن رضایی با عنوان «سلام بر زندگی» به کارگردانی یاسر ارباب ۱۳ خرداد از شبکه اول سیما بخش شد.(لینک دانلود مستند تبلیغاتی)

مستند انتخاباتی سعید جلیلی نیز ساخته حسین شمقدری فرزند جواد شمقدری بر پایه‌ گفتمان مقاومت روز ۱۳ خرداد بخش شد. (لینک دانلود مستند تبلیغاتی)

مستند انتخاباتی علی اکبر ولایتی با عنوان “ایران من ای وطن” که گلچینی از گزارشات تصویری از رخدادهای ایران پس از انقلاب اسلامی و فعالیت‌های ولایتی در طی این ۳۴ سال بود،‌ ۱۴ خرداد از شبکه یک سیما پخش شد.(لینک دانلود مستند تبلیغاتی)

همچنین مستند انتخاباتی حسن روحانی با نام “این بهاری است که در پشت زمستان مانده” با محوریت سوابقش در شورای عالی امنیت ملی و مذاکرات هسته‌ای ۱۴ خرداد  از شبکه یک سیما پخش شد.(لینک دانلود مستند تبلیغاتی)

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.