مسلط شدن به زبان انگلیسی با خوردن این قرص

نیکلاس نگروپونته که پیش از این انقراض نسل ماوس های کامپیوتر را اعلام کرده بود اکنون می گوید که تا ۳۰ سال آینده می توان اطلاعات را با خوردن یک قرص هضم کرد.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،به نقل از ایمنا، چنانچه ایده جدید نیکلاس نگروپونته از دانشگاه ام.آی.تی به حقیقت پیوندد، افراد برای یادگیری زبان های خارجی دیگر نیازی به مطالعه کتاب ها و گذراندن دوره های آموزشی مختلف ندارند. نگروپونته که پیش از این انقراض نسل ماوس های کامپیوتر را اعلام کرده بود اکنون می گوید که تا ۳۰ سال آینده می توان اطلاعات را با خوردن یک قرص هضم کرد.

نیکلاس نگروپونته، موسس لابراتوار مدیای دانشگاه ام.آی.تی در گفتگوی اخیر خود شنوندگان برنامه TED را در ونکوور کانادا خطاب قرار داده و می گوید:”در آینده افراد می توانند با خوردن یک قرص زبان انگلیسی را یاد گرفته و در مورد آثار شکسپیر اطلاعات کسب کنند.”

این در حالی است که اطلاعات درون قرص از طریق جریان خون وارد بدن کاربر شده و به درون مغز انتقال می یابد، به گونه ای که هر یک از اجزای تشکیل دهنده قرص پس از راه یافتن به جریان خون در مکان درست قرار می گیرند.

بنابراین کاربران می توانند با خوردن قرص های مختلف، اطلاعات متفاوتی را وارد بدن خود کنند. اگرچه این ایده شبیه فیلم های علمی- تخیلی به نظر می رسد اما به گفته دانشمندان یادگیری اطلاعات با این روش تا ۳۰ سال آینده عملی می شود.

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.