مسمومیت دانش آموزان هنرستان عسگری ارومیه تایید ولی دبیرستان امام خمینی بوکان تکذیب شد

مسمومیت دانش آموزان هنرستان عسگری ارومیه تایید ولی دبیرستان امام خمینی بوکان تکذیب شد.

مسمومیت دانش آموزان هنرستان عسگری ارومیه تایید ولی دبیرستان امام خمینی بوکان تکذیب شد

به گزارش ممتاز نیوز، مسمومیت دانش آموزان ادامه دارد.

تایید مسمومیت در هنرستان عسگری ارومیه

قاسم حشمتی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ارومیه از مسمومیت ۱۱ دانش آموز و یک نفر کار هنرستان عسگری ارومیه در روز گذشته خبر داد.

حشمتی گفت: در حال حاضر طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مربوطه منشاء مسمومیت مشخص نشده و تحقیقیات برای رسیدن به منشاء آن ادامه دارد.

 وی افزود: این دانش آموزان به بیمارستان های امام خمینی و شهید طالقانی ارومیه ارجاع داده شدند تا به مدت ۲ساعت تحت نظر قرار گیرند و مابقی دانش آموزان هنرستان برای اینکه اولیا دانش آموزان خیال راحتی داشته باشند به منزل مراجعه کردند و طی فردا در کلاس درس حضور پیدا خواهند کرد.

تکذیب مسمومیت در بوکان

بعد از انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر مسمومیت در برخی دانش آموزان دبیرستان شبانه‌روزی امام خمینی بوکان، یوسف مرادی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان با تکذیب این خبر گفت:  دانش آموزان مقطع متوسطه اول این دبیرستان دچار ناراحتی و گرفتگی صدا بودند.

وی با اشاره به حضور تیم پزشکی و مهایه این دانش آموزان اظهار کرد: این دانش آموزان بعد از معاینه بهمراه یکی از والدین مرخص و برخی دیگر که نیاز به مداوا داشتند در خوابگاه سرم تراپی شدند.

وی افزود: در بررسی نهایی و معاینه دانش اموزان این مدرسه شبانه روزی هفت دانش آموز که علایم سرماخوردگی آنها شدیدتر بود به منظور استراحت در منزل ترخیص شدند و آموزش سایر دانش آموزان طبق برنامه و روال عادی مدرسه انجام می شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.