مسیر خانه تا محل کار روحانی کجاست؟

۲۱خردادماه،

بعید است اهل خیابان باهنر و جماران وقتی دور هم جمع می شوند از گرانی ها بنالند و از اینکه حقوقشان کفاف روزهای آخر ماه را نمی دهد گلایه کنند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از الف، حسن روحانی شب قبل در فیلم تبلیغاتی خود به وضعیت اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت که هر روز در مسیر خانه تا محل کار خود به چهره مردم نگاه می کند. وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور این طور تحلیل می کرد که چهره مردم اغلب عبوس و اندوهناک و غمگین است.

 
گفتنی است خانه حسن روحانی و محل کار وی در جماران است. مسیر خانه تا محل کار حسن روحانی را شاید کمتر از ۵ دقیقه بتوان طی کرد. جماران از مناطق خوش نشین پایتخت است. مردم این منطقه از قشر مرفه تهران می باشند. مردم این منطقه در صف نان و شیر کمتر می باشند و بعید است اهل خیابان باهنر و جماران وقتی دور هم جمع می شوند از گرانی ها بنالند و از اینکه حقوقشان کفاف روزهای آخر ماه را نمی دهد گلایه کنند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. محمد:

    دوره این اراجیف سپری شده است درکجای دنیا ودرچه زمانی از برهه تاریخ{غیرازحضرت علی}سراغ دارید که فرماندهی رییسی وومانند ادم معمولی زندگی کند لطفا این اراجیف تکرار نکنید شوروی ولنین ادعا کردند ونتیجه ان به روسیه تبدیل شدند برای کل جهان بس است کدام شاعر که ازدرد فقرا میگوید تاامروز سرپرستی یک یتیم بعهده گرفته است واراجیفی چون این تکرار نکنید ایراد اینگونه بگیرید ایا هنوز ما تحریم دارو هستیم ایا هنوز بانک مرکزی ما تحریم ونفت نمیتوانیم بفروشیم وبیمه دریایی نیستیم وووزشت است این اراجیف وچرت وپرت گوییها..اگر کارگر نباشد گاز مامان جونت کی باید تعمیر کند.. هرچند کارگران امروز والله دربرابردهه پنجاه ارباب هستند وکارفرما دراصل کارگر است ..پس حاشیه نروید ما فقط دشمن اختلاس {خیانت ونامردی}هستیم وفرد بی مسولیت راباید بعداز یک اخطار اوراتنبیه جدی کرداما اختلاس هرگز نباید عفو گردد ما ازمسولین میخواهیم وقتی فردی مرتکب جرم واختلاس میشود خودشان ان فرد نجس رابه ملت معرفی کنند نه طفره روند مسولی که طفره میرود مفهومش از دید تمام ملت اینه {شریک دزد ورفیق قافله است}پس مسول به ملت بگوید ملت این پست فطرت اشغال خیانت .اختلاس.کرده شما خوددستورنوع تنبیه اش بدهید هرچند بسته به نوع اختلاس مثلا خاوری حقش اعدام با طناب دار در سردر بانک مرکزی واویزان به مدت چندروز بود این است قانون {امروز ریاض باشمشیر گردن میزند به دریا میندازد یک روز بیش از چهل وهشت نفر اما قانون بشر مفهوم ندارد پس بیجهت این بهانه ها رانیاورید}دواعدام به اینصورت جلو دویست هزار نفر زندانی شدن رامیگیردایا کدام روش صحیح است چون زندان ایران برعکس کشورهای دیگر برای جانی اوباش اراذل هتل است ومفهوم تنبیهی ندارد ووووو

  2. رضا:

    لطفا روی نقشه با خط آبی مسیر عبور روحانی از منزل تا محل کار را مشخص کنید تا مردم بدانند چهره جه کسانی از مردم اغلب عبوس و اندوهناک و غمگین است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.