مسکن مهر اردبیل آماده واگذاری

۱۶م دیماه ،

کد خبر: ۵۷۶۲ تاریخ انتشار یافتن: یکشنبه ۱۷ دی۱۲:۱۹ صبح ذخیره ارسال به دوست نسخه چاپی

استاندار اردبیل گفت: قرار است تا پایان شهریورماه ماهانه ۳ هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل تکمیل شده و تحویل متقاضیان شود.

اکبر نیکزاد در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تمام مدیران استان و مسئولان دلسوز سعی می‌کنند تا واحدهای مسکونی مهر را به صورت تکمیل شده تحویل متقاضیان دهند و با تاکید وزیر راه و شهرسازی نباید هیچ واحدی با نقص و مشکلات دیگر تحویل مردم شود. وی خاطرنشان کرد: ما به مسئولان ذیربط پیشنهاد کردیم تا به سرعت و بدون منتظر ماندن برای آئین افتتاح واحدهای مسکونی تکمیل شده را تحویل متقاضیان دهند که در این زمینه امیدواریم همکاری و هماهنگی لازم صورت گیرد.

رئیس شورای مسکن استان اردبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بیش از بر ۶۰ درصد واحدهای مسکن مهر استان اردبیل واگذار می‌شود، تصریح کرد: مابقی واحدهای مسکن مهر استان نیز تا پایان دولت دهم به متقاضیان تحویل داده خواهد شد. نیکزاد با بیان این که واحدهای مسکن مهر استان بدون وقفه در دست اجرا است افزود: تمام امور زیربنایی از جمله مدرسه و مسجد نیز در شهرک‌های مسکن مهر در حال اجرا می‌باشد.

وی تصریح کرد: به محض اتمام اقدامات اجرایی واحدهای مسکن مهر بدون تعلل برای برگزاری مراسم افتتاحیه این واحدها به متقاضیان واگذار می‌شود. استاندار اردبیل با تاکید بر تکمیل انشعابات دستگاه‌های خدماتی آب، برق، گاز و تلفن افزود: متعهد به اجرای تمام انشعابات آب، برق، گاز و تلفن را در واحدها و شهرک‌های مسکن مهر استان هستیم.

در ادامه این نشست معاون شهرسازی وزیر راه و شهرسازی نیز در سخنانی اظهار داشت: تا پایان امسال ۱٫۵ میلیون واحد مسکن شهری و روستائی در کشور تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد. احمد اصغری مهر‌آبادی اضافه کرد: روند پیشرفت مسکن مهر در استان اردبیل مطلوب است و انتظار می‌رود ۳۸ هزار واحد سهمیه این استان به سرعت تکمیل و تحویل متقاضیان شود.. وی نسبت به اختصاص اعتبار برای اجرای زیرساخت‌های شهرک‌های مسکن مهر استان اردبیل قول مساعد داد.

منبع: خبرگزاری فارس


برچسب هابرچسب ها: مسکن مهر، قیمت مسکن مهر، افزایش قیمت، معماری، شهرسازی، نظارت



آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.