مسیرهای جایگزین برای تردد در خیابان ولیعصر(عج)

۲۷ آبان ،

مسیرهای جایگزین برای تردد در خیابان ولیعصر(عج)

عصر خودرو : جانشین رئیس پلیس راهور تهران با اعلام اینکه بخشی از خیابان ولیعصر(عج) به مدت دو ماه مسدود است،مسیرهای جایگزین را اعلام کرد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از مهر سرهنگ جمال بذرافشان اظهار داشت: بنا به درخواست شهرداری تهران بار دیگر بخشی از خیابان ولیعصر(عج) از ساعت ۲۴ روز پنج شنبه هفته گذشته مسدود شد. این محدودیت به سبب خارج کردن دستگاه حفاری مترو در بخشی از خیابان ولیعصر(عج) به مدت دو ماه اعمال می گردد.
وی در مورد محودیت های تردد گفت: در این خیابان حدفاصل خیابان لبافی تا جمهوری محدودیت تردد درنظر گرفته شده و رانندگان باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
جانشین رئیس پلیس راهور تهران افزود: رانندگانی که از مسیر جنوب به شمال این خیابان تردد می کنند باید به خیابان جمهوری رفته و از چهارراه هادی به سمت شمال تردد و از تقاطع رازی و لبافی به خیابان ولیعصر بازگشته و ادامه مسیر دهند.
بذرافشان با اشاره به تغییر مسیر اتوبوس های تندرو تاکید کرد: اتوبوس هایی که به سمت شمال خیابان در حال تردد می باشند باید از جمهوری به سمت شرق و خیابان ۳۰ تیر رفته و پس از آن به سمت خیابان لبافی نژاد ادامه مسیرداده و از مسیر غرب وارد خیابان ولیعصر شوند.

شنبه ۲۷ آبان   ۱۴:۴۵

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.