مسی از پاری‌سن‌ژرمن رود، اوبامیانگ جایگزین می‌شود

سران تیم پاری سن ژرمن فرانسه در صورت جدایی لیونل مسی به سراغ پیر امریک اوبامیانگ خواهند رفت.

مسی از پاری‌سن‌ژرمن رود، اوبامیانگ جایگزین می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز، اگر لیونل مسی قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید نکند، هیات مدیره این تیم فرانسوی برای آوردن پیر امریک اوبامیانگ تلاش خواهند کرد. آینده لیونل مسی در تیم پاری سن ژرمن مشخص نیست. قرارداد این بازیکن آرژانتینی با پاری سن ژرمن در سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و او تصمیمی ندارد که فصل آینده در کجا بازی کند.

در نتیجه این وضعیت، پاری سن ژرمن به او قرارداد جدیدی تا سال ۲۰۲۴ با امکان تمدید آن تا سال ۲۰۲۵ پیشنهاد داده است. دستمزد پیشنهادی حدود ۳۰ میلیون یورو در سال است.

مسی هنوز در این مورد چیزی نگفته است و مربی هم از حالا به فکر جایگزینی او است.  

به گزارش “فوت مرکاتو” وب سایتی که متخصص اخبار نقل و انتقالات فرانسه است، سران تیم پاری سن ژرمن پیر امریک اوبامیانگ را گزینه جدی خود معرفی کرده‌اند.

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن این مهاجم را از زمان حضورش در سنت اتین به خوبی می‌شناسد و به سران تیم فرانسوی اعلام کرده است در صورت رفتن مسی این بازیکن را به پاریس بیاورند. اگر مسی تصمیم بگیرد در پاری سن ژرمن باقی نماند، اوبامیانگ با کیلیان ام‌باپه و نیمار در ترکیب خط حمله این تیم قرار می‌گیرد.

رافائل لیائو، مهاجم پرتغالی میلان نیز یکی از گزینه‌های دیگر تیم پاری سن ژرمن است. با این حال، جذب او دشوارتر است زیرا باشگاه ایتالیایی ۱۵۰ میلیون یورو برای فروش این بازیکن می‌خواهد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.