مسی: مورینیو را نمی شناسم

لیونل مسی می گوید: بیشتر نگران این هستم که انسان خوبی به نظر برسم تا این که بهترین فوتبالیست جهان شوم. وقتی از فوتبال کناره‌گیری کردم می‌خواهم به عنوان یک انسان خوب از من یاد کنند.

ورزش ۳ – ستاره آرژانتینی بارسلونا روی قهرمانی با بارسا تمرکز کرده، به پیروزی با تیم ملی کشورش می‌اندیشد و از قضاوت در خصوص ژوزه مورینیو خودداری کرد.
 
لیونل مسی اظهار داشت: ترجیح می‌دهم با بارسلونا قهرمان شوم تا اینکه افتخارات انفرادی زیادی کسب کنم.

وی ادامه داد: بیشتر نگران این هستم که انسان خوبی به نظر برسم تا این که بهترین فوتبالیست جهان شوم. وقتی از فوتبال کناره‌گیری کردم می‌خواهم به عنوان یک انسان خوب از من یاد کنند. گل زدن زیبا است اما من می‌خواهم علاوه بر این در میان کسانی که با آنها بازی کرده‌ام، دوستانی پیدا کنم.

مهاجم آرژانتینی بارسا خاطرنشان کرد: جوایز انفرادی زیبا هستند و از کسب آنها خوشحال می‌شوم، اما بدون کمک هم‌تیمی‌هایم نمی‌توانستم هیچ افتخاری کسب کنم. خوش‌شانس هستم که در این باشگاه و با این بازیکنان بزرگ کار می‌‌کنم. فقط تلاش می‌کنم که به تیم کمک کنم.

مسی درباره مورینیو هم اظهار داشت:‌ نمی‌توانم چیز زیادی درباره مورینیو بگویم. من واقعا او را نمی‌شناسم و هیچ‌گاه با او صحبتی نداشته‌ام. تنها می‌توانم درباره افتخارات او و اینکه قهرمانی‌های زیادی به دست آورده حرف بزنم. می‌دانم که بازیکنان او از مورینیو تعریف می‌کنند، اما من او را نمی‌شناسم.

وی ادامه داد: همیشه آنچه را که فکر کرده‌ام بر زبان آورده‌ام، اما احساس نمی‌کنم که باید برای خودم دردسر ایجاد کنم. از ایجاد اختلاف یا مشکل خوشم نمی‌آید.

مسی خاطرنشان کرد: از بد صحبت کردن در مورد کسانی که نمی‌شناسم هیچ سودی نمی‌بینم. ترجیح می‌دهم به دیگران احترام بگذارم.

مهاجم بارسا سپس در خصوص تیم ملی کشورش به صحبت پرداخت و تأکید کرد که رویای قهرمانی آرژانتین در جام‌جهانی را در سر می‌پروراند.

وی در این باره گفت: فکر می‌کنم آرژانتین در مسیر صحیحی قرار گرفته است. سابلا (سرمربی آرژانتین) می‌داند که چه می‌خواهد و چگونه خواسته خود را به تیم منتقل کند.

ستاره آبی‌و‌اناری پوشان افزود: قهرمانی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ یک رویا است. واقعا دوست دارم این اتفاق بیفتد. این برای آرژانتین و من اهمیت زیادی دارد.

آژانتین آخرین بار در سال ۱۹۸۶ قهرمان جام‌جهانی شد.

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.