مشارکت اساتید دانشگاه شریف در امور خیریه دانشجویی

مسئول دفتر جمعیت خیریه دانشجویی امام علی (ع) از همکاری و مشارکت برخی از اساتید دانشگاه صنعتی شریف در برنامه های جمعیت خیریه دانشجویی امام علی (ع) خبر داد.

فاطمه زرندی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: جمعیت خیریه دانشجویی امام علی (ع) دانشگاه صنعتی شریف کار خود را از سال ۷۹ با هدف مبارزه معضلات اجتماعی آغاز کرد.

وی ادامه داد: این جمعیت بیشتر در زمینه کودکان سرطانی، کودکان بی کتاب (کودکان خیابانی ) و زنان سرپرست خانوار فعالیت می کند و تاکنون خانه های علم زیادی تاسیس کرده است.

مسئول دفتر جمعیت خیریه دانشجویی امام علی (ع)  تصریح کرد: دانشجویان زیادی از دانشگاه های مختلف به دفتر جمعیت خیریه امام علی (ع) مراجعه کرده و به کودکان بی کتاب درس دهند.

وی ادامه داد: تعدادی از این کودکان در خانه ایرانی که مختص همین کودکان است نگهداری می شوند و به آنها در کنار کاری که انجام می دهند درس داده می شود و تحت آموزش های کارآفرینی قرار گرفته و یاد می گیرند که کار مفید انجام دهند.

زرندی در خصوص حمایت معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف از این جمعیت گفت: حمایت های خوبی انجام می شود ولی جمعیت نیازمند این است که دایره حمایت ها افزایش یابد.

وی افزود: در حال حاضر نیز برنامه کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار که دور از تهران هستند را اجرا خواهیم کرد برای همین هم قرار است از نظرات برخی از اساتید دانشگاه برای کار آفرینی این گروه استفاده کنیم.

به گزارش مهر، علاقمندان برای کمک به کودکان کار می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ثابت ۹۴/ ۵۷۷۴۶۸ بانک ملت شعبه هجرت به نام جمعیت امام علی (ع) واریز کنند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.