مشارکت ۷۰۰ اثر در جشنواره ˝هنر و رسانه˝

شنبه ۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

تاکنون ۷۰۰ اثر iبه دبیرخانه جشنواره هنر و رسانه ارسال شده است و یازده استان در این زمینه مشارکت داشته‌اند.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، محمدمهدی فرقانی، دبیر جشنواره هنر و رسانه، با اعلام این مطلب و با مثبت ارزیابی نمودن استقبال استان ها از این جشنواره گفت: پس از تهران، استان اصفهان با بیشترین تعداد اثر پیشتاز مشارکت در میان سایر استان هاست.

این استاد ارتباطات و رسانه اظهار نمود: تاکنون آثاری در رشته های مختلف هنری از ۹۰ رسانه iبه دبیرخانه جشنواره رسیده و در این میان رشته مصاحبه حاوی بالاترین تعداد اثر بوده است.

فرقانی همچنین یادآور شد: iبه منظور فراهم شدن زمینه های مشارکت بیشتر اهالی رسانه مهلت ارسال آثار iبه دبیرخانه جشنواره هنر و رسانه تا ۱۵ آبان تمدید شد و اصحاب رسانه تا پایان وقت اداری ۱۵ آبان فرصت دارند با ارسال آثار خود در رشته هایی که در فراخوان جشنواره انتشار یافته است، شرکت نمایند.

وی در پایان یادآور شد: مشارکت مطبوعات از خبرگزاری ها بیشتر بوده و مطبوعات iبه صورت فعال تری در این جشنواره شرکت نموده اند.

گفتنی است، این جشنواره در سه بخش روزنامه‌ها و نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه اینترنتی های خبری و همچنین رادیو و تلویزیون برگزار خواهد شد.

مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه اینترنتی‌های خبری می‌توانند آثار خود را در بخش های خبر و گزارش تفسیری خبری، گزارش تفسیری(توصیفی/ تحلیلی/ تحقیقی)، نقد، مقاله و تحلیل، یاداشت و سرمقاله، مصاحبه، عکس و گزارش تفسیری تصویری و تیتر iبه دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. در بخش رادیو تلویزیون نیز گزارش تفسیری‌های خبری و غیر خبری پذیرفته می‌شوند.

فعالان رسانه که در فاصله شهریورماه ۸۹ تا پایان شهریورماه ۹۱ نسبت iبه انتشار یافتن مطلب با موضوع هنر در خبرگزاری‌ها، مطبوعات، رادیو و تلویزیون اقدام نموده‌اند می‌توانند با ارسال آثار خود در اولین جشنواره هنر و رسانه شرکت نمایند.
متقاضیان شرکت در جشنواره باید سه نسخه pdf یا نسخه اسکن شده آثار خود را تا ۱۵ آبان ماه ۹۱ iبه دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

شرکت نمایندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند iبه نشانی خیابان حافظ، بعد از چهارراه کالج، خیابان استاد شهریار، جنب تالار وحدت، معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر روابط عمومی یا نشانی اینترنتی www.honari.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.