مشت آهنین آل سعود برای فرار از سقوط

کنعانی مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: به دنبال شکست های پی در پی رژیم آل سعود در مهار تظاهرات مردم آزادی خواه شهر القطیف، نیروهای امنیتی این کشور با سیاست مشت آهنین، اقدام به سرکوب وحشیانه مردم می کند.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به سرکوب مردم شهر القطیف عربستان گفت: به دنبال شکست های پی در پی این کشور در مهار تظاهرات مردم آزادی خواه شهر القطیف، رژیم مستبد آل سعود با سیاست مشت آهنین، اقدام به سرکوب وحشیانه مردم می کند.

وی در ادامه افزود: دستگیری شیخ النمر به عنوان یک شخصیت مذهبی شیعی و جایگاه سنتی شیعیان نشان دهنده استراتژی وهابیت و سلفی ها در دشمنی با شیعیان منطقه القطیف است.

وی تصریح کرد: اگر موج بیداری اسلامی به شکل جدی تر پیگیری شود قطعا این کشور با تنش های بیشتری روبرو خواهد شد چرا که در جامعه عربستان جز پول و طایفه گری هیچ دلیلی دیگری برای ثبات سیاسی وجود نداشته و اگر این دو مسئله به چالش کشیده شود عربستان آبستن حوادث جدی تری خواهد بود.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: سرکوب مردم عربستان در حالی ادامه دارد که سازمان های حقوق بشر، چشمان خود را بر روی واقعیت بسته و عملا در این سازمان ها یک سکوت مرگبار وجود دارد.
انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.